loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 441 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

http://hamkaran.net/upload/uc_2148.jpg



آهنگ جدید پازل باند به نام بارونای نم نم بهمراه متن(شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Puzzle Band  New song called Sprinkle of rain

نام آهنگ : بارونای نم نم // کاری از : پازل باند

ترانه : مهرزاد امیرخانی // آهنگ : پازل باند و فرشید ادهمی // تنظیم : پازل باند

Song name:  Sprinkle of rain                 Singer: Puzzle Band

Lyrics: Mehrzad Amirkhani        Music: Farshid Adhami Ft PuzzleBand              Arrangement: Puzzle Band

upload/uc_866.gif

متن(شعر) آهنگ " بارونای نم نم " پازل باند


هر روز هرشب فکرم با فکرت درگیره

گمون کنم دیره قلبم داره میره

هر روز هرشب چشمات تو خاطره هامه ، همیشه باهامه نفسم میگیره

حتی دیگه یه ثانیه نمیشه بگذره بدون تو

عشقم همه چی واضحه من عاشقت شدم به جون تو

بارونای نم نم باز دوباره

داره تو چشمام میباره

تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره

یکی یکی حرفات باورم شد

غم و غصه م خیلی کم شد

آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد

بارونای نم نم باز دوباره

داره تو چشمام میباره

تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره

یکی یکی حرفات باورم شد

غم و غصه م خیلی کم شد

آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد

 ♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

با تو تنها بودن رویامه اینروزا

تو تنها من تنها آخه بگو چرا

تیک تیک ساعت خونه هیشکی نمیدونه

یه قلب دیوونه شد عاشق شما

وقتی تو منو دوست داری من تورو دوست دارم دوریم چرا

عشقم با عاشقی میتونه یه دفعه عوض بشه دنیای ما

دنیای ما

بارونای نم نم باز دوباره

داره تو چشمام میباره

تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره

یکی یکی حرفات باورم شد

غم و غصه م خیلی کم شد

آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد

بارونای نم نم باز دوباره

داره تو چشمام میباره

تو بگو به من چی میدونی از درد این عشق نیمه کاره

یکی یکی حرفات باورم شد

غم و غصه م خیلی کم شد

آخه توی خوابامم میدیدم که دل تو عاشقم شد

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.63 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " بارونای نم نم " پازل باند در وبلاگ شما






upload/uc_864.jpg

 

قیمت این محصول در سراسر ایران با یکسال گارانتی  42000 تومان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 19,780
  • بازدید سال : 184,820
  • بازدید کلی : 19,839,376
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات