loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 359 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید محمد رشیدیان به نام این گربه بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت،پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي محمد رشیدیان  به نام " این گربه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است.شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : این گربه // خواننده : محمد رشیدیان

ترانه : کسری بختیاریان // آهنگ : محمد رشیدیان // تنظیم : امیر ارشیا

متن(شعر) آهنگ " این گربه " محمد رشیدیان


آرزوم اینه با هر کی روبه روته رو به رو شم

وقت مردنم بتونم پرچم تو رو بپوشم

وقتی که تاریخ دنیا هر چی داره از تو داره

دیگران هر چی که میگن واسه من بی اعتباره

من یه عمره زیر دین این یه گربه روی نقشه م

خاکم و چه جوری میشه به غریبه ها ببخشم

من یه عمره زیر دین این یه گربه روی نقشه م 

خاکم و چه جوری میشه به غریبه ها ببخشم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

من که جای آب و بابا اسم ایران و نوشتم

توی این خاک که باشم انگاری توی بهشتم

توی بهشتم

هر جای دنیا باشم واسه من مثل وطن نیست

جز شناسنامه م سند غرور من نیست

غرور من نیست

من یه عمره زیر دین این یه گربه روی نقشه م 

خاکم و چه جوری میشه به غریبه ها ببخشم

من یه عمره زیر دین این یه گربه روی نقشه م

خاکم و چه جوری میشه به غریبه ها ببخشم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.76 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " این گربه " محمد رشیدیان در وبلاگ شما




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,154
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,342
  • بازدید ماه : 18,812
  • بازدید سال : 183,852
  • بازدید کلی : 19,838,408
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات