loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 605 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید امید ساربانی به نام طلاق بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت، پخش انلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ طلاق از امید ساربانی - متن و تکست آهنگ طلاق امید ساربانی - کد پخش هنگ طلاق امید ساربانی  در وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي امید ساربانی  به نام " طلاق  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : طلاق // خواننده : امید ساربانی

ترانه : آرش توفیقی // آهنگ : امید ساربانی // تنظیم : معین ادیم

متن (شعر) آهنگ " طلاق " امید ساربانی


نه من دست بلند کرده بودم تو روش

نه نازک تر از گل شنیده ازم

یه چند ماهیه از خودش دوره و

یه چند ماهی میشه بریده ازم

نه کج رفته بودم بگه دودیه

نه هیزم  بتونم  که پستی کنم

رفیقی ندارم بپرسین ازش

که این خونه رو خرج مستی کنم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

وکیلش یه کم نادرست پیششه

می خوان پای هم عشقم و پس بدم

کسی دیده که پای پرونده ای

وکیل و موکل به هم دست بدن

طلاقش نمیدم اگه روبه روم تو چشمام ازعشقم شکایت کنه

یا دست وکیلش و با حس عشق بگیره تو دستش خیانت کنه

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

ببین من واسه سقف این زندگی

زمین رو دوشم کشیدم بفهم

زمین و زمانم بدوزی بهم

طلاقت نمیدم نمیدم بفهم

♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

پخش آهنگ " طلاق " امید ساربانی


آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.62 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " طلاق " امید ساربانی   در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 19,883
  • بازدید سال : 184,923
  • بازدید کلی : 19,839,479
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات