loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 587 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم بهمراه متن(شعر)

با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ من بی دلیل خوشحالم سعید مدرس- متن و تکست آهنگ من بی دلیل خوشحالم - کد پخش آهنگ من بی دلیل خوشحالم برای وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي سعید مدرس  به نام " من بی دلیل خوشحالم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : من بی دلیل خوشحالم // خواننده : سعید مدرس

ترانه : رویا شکیب // آهنگ و تنظیم : سعید مدرس

پخش آهنگ " من بی دلیل خوشحالم " سعید مدرس


دانلود آهنگ جدید


متن (شعر) آهنگ " من بی دلیل خوشحالم " سعید مدرس


زندگی موج میزنه هر روز

توی قلب سیاه این فنجون

من همه زندگی رو مینوشم

بعدش از خونه میزنم بیرون

یکی توی وجود من میگه

از خستگی دست بردار

دیگه هیچ علتی نمیتونه

منو ناراحتم کنه انگار

من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

آره من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

چترمو برمیدارم میرم

داره بارون شدیدتر میشه

فکرای تازه توی ذهن من

مثل یه شمع شعله ور میشه

هیچ دوستی نمیبینم

شهر بی حوصله همه سردن

چرا از حرفای بی منطق

واسه یه لحظه بر نمیگردن

ولی من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

ولی من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

آره من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

آره من بی دلیل خوشحالم

چونکه عشق داره میاد دنبالم

♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.88 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " من بی دلیل خوشحالم " سعید مدرس در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,535
  • بازدید ماه : 17,005
  • بازدید سال : 182,045
  • بازدید کلی : 19,836,601
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات