loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1816 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (2)
این محصول دارای شماره مجوز 107703 و 978605096163: ISBN میباشد

مهندسي غير ممكن

مجموعه هاي فوق العاده از مراحل ساخت

 عجايب ساختمان سازي و معماري

تا به حال فكر كردين كه ساختمانها

 عجيب چطور ساخته شدند ؟

خونه هاي بر عكس برج هاي كج و آسمان خراش هاي عجيب 

مهندسين معماري كه كارهاي غير ممكن انجام مي دهند

نحوه ساخت عجايب هاي قرن 2010

بازي با مصالح 2010

1 DVD + 1 BOOK

قيمت : 9000تومان 
قيمت : 7500 
تومان

خريد پستي







راهنمای جستجو : دانلود اهنگ - دانلود اهنگ ایرانی - دانلود اهنگ های جدید ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - متن اهنگ های جدید ایرانی - روزگار من - حامد محضرنیا - متن و تکست اهنگ روزگار من حامد محضرنیا - متنو تکست و دانلود اهنگ روزگار من حامد محضر نیا - پادشاه دانلود
پادشاه دانلود همه علاقمندان به موسیقی و ترانه را به شنیدن اهنگ جدید حامد محضر نیا به نام روزگار من دعوت میکند . این اهنگ بسیار زیبا که با شعر و اهنگ محسن یگانه ساخته شده بسیار دلنشین و شنیدنی از کار در امده است. به همراه لینک دانلود متن و تکست (شعر ) این اهنگ زیبا را هم برای شما بازدید کننده محترم قرار داده ایم تا بیشترین لذن ممکن را ببرید.
نام اهنگ : روزگار من // خواننده : حامد محضر نیا
ترانه و اهنگ : محسن یگانه // تنظیم : کامران میرزایی // میکس : A.V.A record


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن، تکست (شعر) اهنگ روزگار من

تصویر روزگار من منظره غروبه       که هر کسی یه تیکه سنگ به شیشه هاش بکوبه
که بعد هر شکستنی بگم که اخریشه       چیزی نمونده پس بزن بدتر ازین نمیشه
الان که افسردگیا روحمو دوره کرده       چقدر دیگه دلم باید دنبال تو بگرده
اگر میبنی الان اسیر پنجه روزگار نامردم        
اگه هر شب مثل دیونه ها دارم دنبال تو می گردم
دارم از خودم می پرسم حالا که اواره کوچه دردم
چرا وقتی از هم جدا شدیم به این لحظه فکر نمیکردم
تا کی باید تا زنده ام هر لحظه رو بمیرم       سراغ کی برم کجا سراغتو بگیرم
با یه اشتباه ساده که افسوسشم هنوزم      بابت این جدا شدن تا کی باید بسوزم


الان که افسردگیا روحمو دوره کرده        چقدر دیگه دلم باید دنبال تو بگرده

برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

روزگار من

 

کیفیت 320

روزگار من

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

روزگار من

 

کیفیت 320

روزگار من

 برای اطلاع از مطالب و آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کیند

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
پروردگارا .. یاریم کن .. که انچه که خواسته یا ناخواسته میشکنم... دل نباشد....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanim در تاریخ 1392/09/06 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

aliiiiiii bodddddd

این نظر توسط nazanim در تاریخ 1392/09/06 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

aliiiiiii bodddddd


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,012
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 20,451
  • بازدید سال : 185,491
  • بازدید کلی : 19,840,047
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات