loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 615 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

میز همه کاره تیبل میت

ميزي خارق العاده براي تمامي افراد خانواده و مناسب براي تمام سنين

Table Mate مفیدترین و همه فن ترین میز دنیاست که انجام هر کاری را برایتان راحت می کند

فقط کافیست بنشینید و Table Mate را با یک انگشت به طرف خود بکشید .

48000 تومان

آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ اینجا هوا بارونیه از علیرضا قرایی منش - متن و تکست آهنگ اینجا هوا بارونیه - کد پخش آهنگ اینجا هوا بارونیه در وبلاگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي علیرضا قرایی منش  به نام " اینجا هوا بارونیه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : اینجا هوا بارونیه // خواننده : علیرضا قرایی منش

ترانه : حامد سوفی پور // آهنگ و تنظیم : علیرضا قرایی منش

پخش آهنگ " اینجا هوا بارونیه " علیرضا قرایی منش




متن (شعر) آهنگ " اینجا هوا بارونیه " علیرضا قرایی منش

پاییز یادم داده که احساسم و باید بگم
نگه ندارم بغضم و حرفام و خوب و بد بگم
شاید بگم آروم شم شاید به این آسونیه
پاییز هم برگشته و دنیای من بارونیه
اینجا هوا بارونیه اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز می دونی اما نیستی
اینجا هوا بارونیه اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز می دونی اما نیستی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
دلتنگ میشم تا بگم حرفام و شاید بشنوی
تو حق نداری که بری دردام و باید بشنوی
پشت سکوتم حرف بود وقتی شکستم تو خودم
تو عاشقم نبودی و کاش عاشقت نمی شدم
اینجا هوا بارونیه اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز می دونی اما نیستی
اینجا هوا بارونیه اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز می دونی اما نیستی
  ♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 5.88 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " اینجا هوا بارونیه " علیرضا قرایی منش " در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب از وبلاگ خود قرار دهید





گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

Nose UP

آيا از بزرگي و بد فرمي بيني خودناراضي هستيد؟

آيا مي خواهيد جراحي زيبايي كنيد؟

آيا از عوارض جراحي و بيهوشي خبر داريد؟

آيا راه ديگري براي داشتن بيني ايده آل بدون عمل جراحي وجود دارد؟

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا را هم تست كنيد!

پديده زيبايي سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرين قدم را براي جذابيت برداريد!

فقط با ۲۰ دقيقه استفاده در روز …

بدون كوچكترين عوارض جانبي

تاثير اعجاب انگيز نوزآپ در مدت زمان بسيار كوتاه

تا حدي است كه خودتان نيز باورتان نمي شود

پدهاي استفاده شده در گيره كوچك كننده از جنس ضد باكتري

 و دئودورانت كه به هيچ وجه به پوست شما آسيب نمي رساند…

براي اولين بار در ايران

10500 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 429
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 429
  • بازدید سال : 230,292
  • بازدید کلی : 19,884,848
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات