loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 417 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید نیما نویدی و سجاد لطفی به نام سرمای پاییزی بهمراه متن(شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي نیما نویدی و سجاد لطفی  به نام " سرمای پاییزی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است.شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : سرمای پاییزی // خواننده : نیما نویدی و سجاد لطفی

متن(شعر) آهنگ " سرمای پاییزی " 


بدون تو سرازیرم تو آغوش یه دیوونه

یه عاشق که شبیه ات نیست منو از خود برنجونه

یکی که توی احساسش گمم با اینکه میدونم

اگه ارامشش خوبه به آغوش تو مدیونم

من این دیوونه بازی رو به آغوش تو مدیونم

کسی که عاشقم بوده حالا قدرش و میدونم

من این دیوونه بازی رو به آغوش تو مدیونم

کسی که عاشقم بوده حالا قدرش و میدونم

حالا که عاشقم کردی داری دستات و میگیری

چه ساده باورت کردم چقدر ساده داری میری

بدون هر جا بری  هستم تو این سرمای پاییزی

بدون تو تموم میشم چه پایان غم انگیزی

من این دیوونه بازی رو به آغوش تو مدیونم

کسی که عاشقم بوده حالا قدرش و میدونم

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

من این دیوونه بازی رو به آغوش تو مدیونم

کسی که عاشقم بوده حالا قدرش و میدونم

با اینکه تو داری میری یه دنیا غم  تو چشماته

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من ماته

چقدر سخته تو این روزا یه دنیا غم ازت دارم

هنوز میخوای بری اما هنوزم دوست دارم

من این دیوونه بازی رو به آغوش تو مدیونم

کسی که عاشقم بوده حالا قدرش و میدونم

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.58 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " سرمای پاییزی " نیما نویدی و سجاد لطفی




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 649
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 20,088
  • بازدید سال : 185,128
  • بازدید کلی : 19,839,684
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات