loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 411 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام تاب گیسو بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تاب گیسو از مازیار فلاحی - متن و تکست آهنگ تاب گیسو مازیار فلاحی - کد پخش آهنگ تاب گیسو برای وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي مازیار فلاحی  به نام " تاب گیسو  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : تاب گیسو // خواننده : مازیار فلاحی

پخش آهنگ " تاب گیسو " مازیار فلاحی




متن (شعر) آهنگ " تاب گیسو " مازیار فلاحی

تو شبی که باد میومد آمدی از خونه بیرون
باد افتاد توی موهات، موهات و کردی پریشون
تو شبی که باد میومد یه درخت کاج خسته
سر پناه یه نفر شد یه نفر که دل شکسته
همه دنیا  رو پای چشای تو داده بوده
دل خسته ش و ندیدی زیر پات افتاده بوده
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
دل تنهای من شب رسوای من تاب گیسوی تو برده قرارم
همه غم های من توی شب های من خم ابروی تو بوده نگارم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
تو شبی که باد میومد همه آمدن دوباره
یه آتیش کنار ساحل یه شب پر از ستاره
همه بودن و نبودی غم و غصه م و ندیدی
هیشکی هیچی نمی دونه که تو رفتی و بریدی
تو ترنم خیالم نوبت دیدار من شد
یه صدای تلخ و تنها همدم گیتار من شد
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
دل تنهای من شب رسوای من تاب گیسو ی تو برده قرارم
همه غم های من توی شب های من خم ابروی تو بوده نگارم
♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.05 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.27 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " تاب گیسو " مازیار فلاحی در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب از وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 19,691
  • بازدید سال : 184,731
  • بازدید کلی : 19,839,287
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات