loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 570 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید داود مسعود به نام نفسم بی تو میگیره بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ  نفسم  بی تو میگیره از داود مسعود - متن و تکست آهنگ  نفسم بی تو میگیره - کد پخش آهنگ بی تو نفسم میگیره

آهنگ جديد و بسيار زيباي داود مسعود  به نام "  نفسم بی تو میگیره  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ :  نفسم بی تو میگیره // خواننده : داود مسعود

پخش آهنگ " نفسم بی تو میگیره " داود مسعود




متن (شعر) آهنگ " نفسم بی تو میگیره " داود مسعود

حرفای تو میگه هستی اما چشات میگه نیستی
دارم میگم بارم شه تو کنارم من نیستی
بگو به من که چشاتو رو به قلب من بستی
خیلی که سخته کنار بیام که تو کنار من نیستی
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
www.dlking.ir
مثل من بی تو کلافه است میمیرم وقتی که نیستی
نفسم بی تو میگیره تو بکش به سرم دستی
مثل من بی تو کلافه است میمیرم وقتی که نیستی
نفسم بی تو میگیره تو بکش به سرم دستی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
حالا که همه چی خوبه بزار چشاتو ببینیم
بزار نگات کنم عشقم تو بیداریم نمیبنیم
دارم تو سراب حرفات دیگه آهسته گم میشم
برام جایی تو دنیا نیست تو اوج رویا گم میشم
مثل من بی تو کلافه است میمیرم وقتی که نیستی
نفسم بی تو میگیره تو بکش به سرم دستی
مثل من بی تو کلافه است میمیرم وقتی که نیستی
نفسم بی تو میگیره تو بکش به سرم دستی
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫پ

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.97 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 2.80 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " نفسم بی تو میگیره " داود مسعود در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید






مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 805
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 2,405
  • بازدید سال : 232,268
  • بازدید کلی : 19,886,824
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات