loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 659 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مهدی مقدم و رضا اشرفی به نام از یادم نمیری بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی -- متن و تکست آهنگ از یادم نمیری - کد پخش آهنگ از یادم نمیری

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدی مقدم با همراهی رضا اشرفی  به نام " از یادم نمیری  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : از یادم نمیری // خواننده : مهدی مقدم و رضا اشرفی

ترانه : حمید اکبری // آهنگ : رضا اشرفی // تنظیم و میکس : حامد برادران

پخش آهنگ " از یادم نمیری " مهدی مقدم 




متن (شعر) آهنگ " از یادم نمیری "" مهدی مقدم 

نگاه کن اشکام و نگاه کن این حال و روزمه
از تو ترانه نوشتن و خوندن کار هر روزمه
خودم گمت کردم و خودم پیدات می کنم
یه روزی عشقم و به چشمات اثبات می کنم
قدم قدم سایه به سایه حس تو پیشمه
خیره شدن به خیال تو هر شب کار همیشمه
از یادت نبردی منو از یادم نمیری
بذار بدونن تموم دنیا تو بی نظیری
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم  بچگی کردم
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم  بچگی کردم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
نگاه کن اشکام و نگاه  کن این حال و روزمه
از تو ترانه نوشتن و خوندن کار هر روزمه
خودم گمت کردم و خودم پیدات می کنم
یه روزی عشقم و به چشمات اثبات می کنم
قدم قدم سایه به سایه حس تو پیشمه
خیره شدم به خیال تو هر شب کار همیشمه
از یادت نبردی منو از یادم نمیری
بذار بدونن تموم دنیا تو بی نظیری
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم
نرو رد نشو بد نشو با من که با تو زندگی کردم
پشیمونم نرو نگو که پیشت بر نمی گردم
منو ببخش اگه بد شدم می دونم اگه بچگی کردم
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 9.77 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.91 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " از یادم نمیری " مهدی مقدم در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و رضا اشرفی به نام از یادم نمیری , دانلود آهنگ جدید از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی , دانلود آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , آهنگ جدید مهدی مقدم و رضا اشرفی به نام از یادم نمیری , آهنگ از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی , آهنگ جدید از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , متن آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , متن و تکست آهنگ از یادم نمیری از مهدی مقدم و رضا اشرفی , کد پخش آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی در وبلاگ ها , کد پخش آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , متن و دانلود آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , متن تکست و دانلود آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , کد پخش و دانلود آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ از یادم نمیری مهدی مقدم و رضا اشرفی با بالاترین کیفیت , کد پخش آهنگ جدید مهدی مقدم و رضا اشرفی به نام از یادم نمیری در وباگ ها ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 749
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 749
  • بازدید ماه : 20,188
  • بازدید سال : 185,228
  • بازدید کلی : 19,839,784
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات