loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 431 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید ماهور به نام فکر من باش بهمراه متن(شعر) آهنگ

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دالود آهنگ جدید ماهور به نام فکر من باش - متن و تکست آهنگ فکر من باش از ماهور

آهنگ جديد و بسيار زيباي ماهور  به نام " فکر من باش  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : فکر من باش // خواننده : ماهور

ترانه : پوریا فرازی // آهنگ : ماهور // میکس : سامان قدمی

پخش آهنگ " فکر من باش " ماهور



متن (شعر) آهنگ " فکر من باش " ماهور

تو بری دیگه دلیلی واسه زندگی ندارم
مگه میشه که بتونم کسی جای تو بزارم
تن این ترانه خیسه جز تو از کی بنویسه
زیر این بارون اشکا زیر رگبار دسیسه
نگو این روزای تیره منو از یاد تو برده
اگه از قلب تو رفتم خاطراتم که نمرده
بعضی وقتا  فکر من باش
توی رویا فکر من باش
مثل دلتنگی دریا واسه موجا فکر من باش
پادشاه دانلود   ♫♫♫♫♫♫  پادشاه دانلود
www.dlking.ir
اگه تا اخر عمرم دیگه چشمات و  نبینم
تویی تنها انتخابم هر کجا برم همینم
با همه غما میسازم بگو برمیگردی بازم
این قمار زندگیمه نمیتونم که ببازم
واسه تو ترانه گفتم 
واسم از خاطره گفتی
بهترین خاطره میشم تا به یاد من بیفتی
بعضی وقتا  فکر من باش
توی رویا فکر من باش
مثل دلتنگی دریا واسه موجا فکر من باش
  ♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 3.7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 333
  • بازدید ماه : 19,772
  • بازدید سال : 184,812
  • بازدید کلی : 19,839,368
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات