loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 427 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام راز بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید راز از پویا بیاتی - متن و تکست آهنگ راز از پویا بیاتی

آهنگ جديد و بسيار زيباي پویا بیاتی  به نام " راز " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : راز // خواننده : پویا بیاتی

ترانه و آهنگ : پویا بیاتی // تنظیم : فریبرز خاتمی

پخش آهنگ " راز " پویا بیاتی



متن (شعر) آهنگ " راز " پویا بیاتی

همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخ چشم تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه
تو میخواستی بری آبم کنی
تو جوابم می کنی خونه خرابم میکنی
آخه لیلی تورو خیلی شبا کم داره دلم
آره غم داره دلم وای تورو کم داره دلم
همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخ چشم تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
زندگی بی تو برام ارزش خاصی نداره
ارزش اینکه به پاش یه لحظه وایسی نداره
تو که دوری با صبوری روزم و شب میکنم
من فقط پیش تو موهام و مرتب میکنم
یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم
یا یه روز دق میکنم یا تورو عاشق میکنم
همه رازت یه طرف چشمای نازت یه طرف
ندیدم چشمی رو که تو نخ چشم تو نرفت
یاد تو یار منه سکه بازار منه
من گرفتار توام عشق گرفتار منه
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.4مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128   حجم: 3.7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 19,552
  • بازدید سال : 184,592
  • بازدید کلی : 19,839,148
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات