loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 546 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید امیر علی به نام نمی فهممت بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام نمی فهممت - متن و تکست آهنگ نمی فهممت امیرعلی

آهنگ جديد و بسيار زيباي امیر علی به نام " نمی فهممت  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : نمی فهممت // خواننده : امیر علی

ترانه و آهنگ : امیر علی // تنظیم : دی جی بللک زینک

پخش آهنگ " نمی فهممت " امیر علی



متن (شعر) آهنگ " نمی فهممت " امیر علی

به جون دوتامون نمی فهممت
یه کارایی کردی که دلواپسم
یه حرفایی گفتی که حس می کنم
پیشم هستی اما بازم بی کسم
شاید سادگیم اذیتت می کنه
یه وقت ها می خوای مثل تو گم شم
من از سرنوشت خودم شاکیم
من آخر تو رو با خودم می کشم
هر کاری که واسه تو کردم
همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر
بیفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت
گفتی دوستم نداری
کوچیک تر از اونی که
کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم
فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر از اونی که کلاه سرم بذاری
  ♫♫♫♫♫♫  
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
نگاه می کنی تو چشام بی وفا
میگی با یکی دیگه پر می زنی
میگی از رو دلسوزی گاهی به من
به این خونه سرد سر می زنی
برو جون هر کی که عشقت شده
آره اون که دوسش نداری منم
برو از من و دست من دور شو
نمی خوام بیفته خونت گردنم
هر کاری که واسه تو کردم
همش حرف دلم بود
فکر نمی کردم که انقدر
بیفتم از چشات زود
یهو هوا برت داشت
گفتی دوستم نداری
کوچیک تر از اونی که
کلاه سرم بذاری
هر کاری که واسه تو کردم
فکر نمی کردم که انقدر
یهو هوا برت داشت گفتی دوستم نداری
کوچیک تر از اونی که کلاه سرم بذاری
  ♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.3 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 328
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,599
  • بازدید ماه : 17,069
  • بازدید سال : 182,109
  • بازدید کلی : 19,836,665
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات