loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 434 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید امین فیاض و مهدی امره به نام خاطرت جمع بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید امین فیاض به نام خاطرت جمع - متن و تکست آهنگ خاطرت جمع امین فیاض و مهدی امره

آهنگ جديد و بسيار زيباي امین فیاض و مهدی امره   به نام " خاطرت جمع   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : خاطرت جمع // خواننده : امین فیاض و مهدی امره

ترانه : ترانه مکرم // آهنگ : علی اکبر بستی // تنظیم : Basti Style RF // میکس: احمد سائقه

پخش آهنگ " خاطرت جمع " امین فیاض و مهدی امره




متن (شعر) آهنگ " خاطرت جمع " امین فیاض و مهدی امره

خودِ عشقه بودنت با من
وقتی دستات تو دستامه
چقدر خوبه این همه احساس
تو نگاهت خوبیات پیداس
بگو باشه وقتی که میگم
زندگیمو پای تو میدم
بگو باشه وقتی میدونم
تو رو میخوام بیشتر از جونم
خاطرت جمع باشه که دلم میگه
وقت با هم بودن دیگه نزدیکه
خیلی دوست دارم تو بمون عشقم
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
♫♫♫♫♫♫ 
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
تو رو میخوام با دل و جونم
آره عشقم با تو میمونم
تو رو واسه زندگیم میخوام
تو که باشی روشنه دنیام
تو که هستی زندگی خوبه
آره قلبم از تو میکوبه
دلم میگه اینه آرامش
توی قلبم خیلی میخوامش
خاطرت جمع باشه که دلم میگه
وقت با هم بودن دیگه نزدیکه
خیلی دوست دارم تو بمون عشقم
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
بگو دوست دارم یه دفعه دیگه
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 2.8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,373
  • بازدید ماه : 17,843
  • بازدید سال : 182,883
  • بازدید کلی : 19,837,439
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات