loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 657 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با تو بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام با تو - متن و تکست آهنگ با تو احمد سعیدی

آهنگ جديد و بسيار زيباي احمد سعیدی  به نام " با تو   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : با تو // خواننده : احمد سعیدی

ترانه و آهنگ : علی کاشی // تنظیم : میلاد هاشمی


پخش آهنگ " با تو " احمد سعیدی



متن (شعر) آهنگ " با تو " احمد سعیدی

تورو اونقدر میخواد دلم که هرلحظه باهات
خوبه و تنگ میشه همیشه و زود برات
تورو اونقدر میخواد که این دلم پا به پات
میاد هیچکس نمیتونه باشه بجات
واسه خاطر تو من از همه بریدم
بدون از همه گذشتم تا به تو رسیدم
تا تو و نگاتو خنده هاتو دیدم
طرح زیبای چشاتو تو دلم کشیدم
با تو همیشه خوبم
کنار تو میمونم
دیگه گذشته ها گذشته
تنها تویی وصل جونم
جز اینکه با تو باشم
آرزویی ندارم
راضیم از تموم احساسی که پات میزارم 
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
تو که باشی فقط قلب من تا ابد
واسه موندن کنار دلت میزنه
تورو دوست دارمو انتظارم ازت
اینه تنهام نذاری قلب من میشکنه
واسه خاطر تو من از همه بریدم
بدون از همه گذشتم تا به تو رسیدم
تا تو و نگاتو خنده هاتو دیدم
طرح زیبای چشاتو تو دلم کشیدم
با تو همیشه خوبم 
کنار تو میمونم
دیگه گذشته ها گذشته 
تنها تویی وصل جونم
جز اینکه با تو باشم
آرزویی ندارم
راضیم از تموم احساسی که پات میذارم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320   حجم: 6.9 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,529
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,717
  • بازدید ماه : 19,187
  • بازدید سال : 184,227
  • بازدید کلی : 19,838,783
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات