loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 533 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جسجو: دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر - مت و تکست آهنگ با تو خوبه چقدر مصطفی یگانه

آهنگ جديد و بسيار زيباي مصطفی یگانه  به نام " با تو خوبه چقدر   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : با تو خوبه چقدر // خواننده : مصطفی یگانه 

ترانه : علی آریا // آهنگ : ناصر زینعلی // تنظیم : بابک مافی // میکس : رضا پور رضوی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " با تو چقدر خوبه " مصطفی یگانه


متن (شعر) آهنگ " با تو چقدر خوبه " مصطفی یگانه

با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر
این جوری که عاشقتم هیشکی نبوده به خدا
دیونه وار دوست دارم درست مثل دیونه ها
هر جا که میرم بامنی هر جا که میرم یادتم
من عاشق عشق تو و من عاشق این رابطه م
با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن
انقدر عاشقتم دیوونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من
با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیونه شدن
انقدر عاشقتم دیوونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من
♫♫♫♫♫♫

عاشق حرفای توام حرفایی که تو میزنی
من عاشق اون لحظه هام اون لحظه ها که با منی
یه حس خوب می گیرم از چشای مهربون تو
من واقعا دوست دارم جون خودم به جون تو
با تو خوبه چقدر ، با تو خوبه چقدر
♫♫♫♫♫♫
با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیوونه شدن
انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من
با تو خوبه چقدر این عاشقی با تو خوبه چقدر دیوونه شدن
انقدر عاشقتم دیونتم که همه حسودیشون میشه به تو و من
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 901
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 901
  • بازدید ماه : 20,340
  • بازدید سال : 185,380
  • بازدید کلی : 19,839,936
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات