loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 588 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید محمد احمد وند به نام تو در قلب منی بهمراه متن (شعر) 

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تو در قلب منی از محمد احمد وند - متن و تکست آهنگ تو در قلب منی از محممد احممد وند

آهنگ جدید و عاشقانه ای از محمد احمد وند به نام " تو در قلب منی " بهمراه متن (شعر) آهنگ آماده دریافت است. بازدید کنندگا گرامی میتوانند این آهنگ زیبا را بصورت آنلاین گوش داده و آن را با دو کیغیت دریافت کنند.

تو تو قلب منی اره ... چقدر زندگی شیرینه

نام آهنگ : تو در قلب منی // خواننده : محمد احمد وند

ترانه : سوگل صادقی // آهنگ و تنظیم : محمد احمد وند // میکس : معین راهبر

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " تو در قلب منی " 


متن (شعر) آهنگ " تو در قلب منی "

مثل رنگین کمون عشق همه رنگاش و من دیدم
توی خیالم  من از شوق از آسمونا باریدم
عشق تو توی قلبم برات یه خونه می سازم
اونوقت تموم دنیا رو به چشمای تو می بازم
تو تو قلب منی آره دلم هوای تو داره
صدام از عشق تو پر شد همش اسم تو میاره
تو تو قلب منی آره چقدر زندگی شیرینه
دیگه چشام از اون چشمات همش ستاره می چینه
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
دیگه غمی نمی بینم وقتی کنار من هستی
وقتی مثل من و با من به این.قشنگی دل بستی
 تو دلم عشق تو دارم ببین چقدر دوست دارم
می خوام کنار من باشی دیگه تنهات نمی ذارم
تو تو قلب منی آره دلم هوای تو داره
صدام از عشق تو پر شد همش اسم تو میاره
تو تو قلب منی آره چقدر زندگی شیرینه
دیگه چشام از اون چشمات همش ستاره می چینه
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
New Song from Mohammad Ahmadvand in the name of love "You're my heart," with text (lyrics), the song is ready. Dear visitors can listen to this beautiful song online and it will take twoQuality. You're my heart you saw ... how sweet life Track Name: You're in my heart / / Singer: Mohammad Ahmad Vand Song: Sogol Sadeghi / / Music and Arrangement: Mohammed Ahmadvand/ / Mix: Moien Rahbar
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,493
  • بازدید ماه : 16,963
  • بازدید سال : 182,003
  • بازدید کلی : 19,836,559
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات