loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 595 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

میکروتاچ مکس

Micro Touches Max Hair Trimmer Model Number:WS-3042موزن گوش وبینی میکروتاچزماکس سری جدیدوباقابلیت بالای مدل قبلی است که برای مسافرت ویادرمحیط کارواتومبیل این موزن شامل یک چراغ کوچک است که به شماامکان می دهد بادقت بیشتری موهای هرقسمت ازبدن خودراازبین ببرید.بدون خراشیدگی وبریدگی با۵۰%قدرت بیشترنسبت به مدل قدیمی بااستفاده ازباطری قلمیXAAAو…..

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 19.000 تـومان

    

 

آهنگ جدید علی مولایی به نام دیوونه شو بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام دیوونه شو - متن و تکست آهنگ دیوونه شو علی مولایی

آهنگ جديد و بسيار زيباي علی مولایی  به نام " دیوونه شو   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : دیوونه شو // خواننده : علی مولایی 

تراه ، تنظیم و میکس : علی مولایی

پخش آهنگ " دیوونه شو " علی مولایی



متن (شعر) آهنگ " دیوونه شو " علی مولایی

خوشحالم از این که تو رو دارم
کنار تو تموم شب و بیدارم
مجذوب فریب خنده هاتم
همیشه مات آسمون نگاتم
چشمای مست تو داره می درخشه
عطر عجیب تو توی فضا پخشه
اونی که مجنون لیلی بازیته منم
نزدیک من میشی گر میگیره تنم
آره من دیوونه م ، دیونه تو
تو هم این لحظه رو با من دیونه شو
تپش تند قلب منو گوش کن
دقیقه های تلخت و فراموش کن
آره من دیوونه م ، دیوونه تو
تو هم این لحظه رو با من دیوونه شو
تپش تند قلب منو گوش کن
دقیقه های تلخت و فراموش کن
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
خوشحالم از این که تو رو دارم
آره من دیوونه م ، دیوونه تو
تو هم این لحظه رو با من دیونه شو
تپش تند قلب منو گوش کن
دقیقه های تلخت و فراموش کن
آره من دیوونه م ، دیوونه تو
تو هم این لحظه رو با من دیوونه شو
تپش تند قلب منو گوش کن
دقیقه های تلخت و فراموش کن
دیوونه شو
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320حجم: 8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
آشپزی آسان
دلایل زیادی وجود دارد که این روزها مردم وقت کمتری را صرف آشپزی می کنند. زندگی ها روز به روز پرمشغله تر می شود. در خانواده هایی که هم زن و هم مرد درآمد کسب می کنند هیچکدام وقت کافی برای پخت و پز نخواهند داشت! افراد زیادی هم تنها زندگی می کنند و غذا پختن برای یک نفر برایشان سخت است! اما مشکل اینجاست که این غذاهای آماده نیز یا خیلی گران هستند و یا معمولا میزان نمک و چربی آنها زیاد و مضر است.
اگر شما هم وقت و انگیزه لازم برای آشپزی ندارید این مجموعه می تواند برایتان مثمر ثمر باشد. تکنیک و تجربه های ساده که به شما معرفی می کنیم کمک می کند تا غذایی خوشمزه تر و سالم تر داشته باشید.
خـريد پستي >> قيمت فقـط :  13.900 تـومان

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,904
  • بازدید ماه : 15,374
  • بازدید سال : 180,414
  • بازدید کلی : 19,834,970
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات