loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 499 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید سعید آسایش به نام زمونه بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ زمونه از سعید اسایش - متن و تکست آهنگ زمونه از سعید آسایش

یک آهنگ جدید و زیبا از سعید آسایش به نام " زمونه " بهمراه متن (شعر) را برای شما آماده کرده ایم. بازدید کنندگان گرامی میتوانند آهنگ زیبای زمونه را به صورت آنلاین گوش دهند و آن را با دو کیفیت دریافت نمایند.

باز دل من عشق تو رو بهونه کرده

نام آهنگ : زمونه // خواننده : سعید آسایش

ترانه و آهنگ : سعید آسایش // تنظیم : نوید اقبالپور

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " زمونه "


متن (شعر) آهنگ " زمونه "

دیگه تو این زمونه دلی عاشق نمی مونه
کسی جز من عاشق پای تو نمی مونه
تو که رفتی دل من دیگه نه نمی تونه
یاد قصه های داغت دل من و میسوزونه
آخه رفتی و دل شکستی و شب ها تو مستی
یاد من نیستی و واسه من عاشق نمره بیستی
♫♫♫♫♫♫  
www.dlking.ir
وای که دل من بدجوری تنگه
یاد تو زده دل منو باز دیوونه کرده
باز دل من عشق تورو بهونه کرده
آخه رفتی و دل شکستی و شب ها تو مستی
یاد من نیستی و واسه من عاشق نمره بیستی
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
A new song from Saeed Asayesh called "Time" with text (lyrics) you have prepared. Dear Visitors can listen to song Time online and receive it with 2 quality. Again excuse my heart to your love Song Name: Time / / Singer: S. AsayeshLyrics & Music: Saeed Asayesh / / Set: Navid Aghbalpor
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,257
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,445
  • بازدید ماه : 18,915
  • بازدید سال : 183,955
  • بازدید کلی : 19,838,511
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات