loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 334 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)


آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رویای من بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Shahab Ramezan  New song called My dream

نام آهنگ : رویای من // خواننده : شهاب رمضان

ترانه : حسین قیاسی // آهنگ : شهاب رمضان // تنظیم : نیمان // میکس : محمد فلاحی

Song name: My Dream                  Singer:  Shahab Ramezan

Lyrics:Hosien Ghiasi       Music: Shahab Ramezan      Arrangement:Niman    Mix: M.Falahi

متن(شعر) آهنگ " رویای من " شهاب رمضان


حرفای من تموم احساس منه

قلب منه داره باهات حرف میزنه

چشمای من پنجره های قلبمه

که رو به تو بسته نباشه روشنه

آدمی که عاشقه تنها نیست

بگو با منی بگو رویا نیست

کسی غیر ما دوتا اینجا نیست

بگو دلتنگی دیگه با ما نیست

آدمی که عاشقه تنها نیست

بگو با منی بگو رویا نیست

کسی غیر ما دوتا اینجا نیست

بگو دلتنگی دیگه با ما نیست

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

از این سکوت از این شبای انتظار

منو ببر به شوق ِ اولین قرار

قلب منو دوباره زیرو رو کن و

گذشته هارو تو گذشته جا نذار

با تو هستم تا تو هستی بگو چشماتو نبستی

باورم نمیشه اما روبه روی من نشستی

آدمی که عاشقه تنها نیست

بگو با منی بگو رویا نیست

کسی غیر ما دوتا اینجا نیست

بگو دلتنگی دیگه با ما نیست

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.91 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.51 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " رویای من " شهاب رمضان در وبلاگ شما




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 226
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 951
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,140
  • بازدید ماه : 32,525
  • بازدید سال : 197,565
  • بازدید کلی : 19,852,121
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات