loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1954 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید فرید مصلح به نام خانومم بهمراه متن(شعر)

با پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید خانومم از فرید مصلح - متن و تکست آهنگ جدید فرید مصلح به نام خانومم

آهنگ جديد و بسيار زيباي فرید مصلح به نام " خانومم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : خانومم // خواننده : فرید مصلح

آهنگ : یاشار دانش

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " خانومم"

متن (شعر) آهنگ " خانومم"

دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
میدونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
بگم عاشقت منم تویی عزیزترینم
واسه من شیرینه حرفات کاش تو دستام بمونه دستات
واسه من تو بهترینی کاش همیشه توی قلب من بشینی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم ارومم تویی
www.dlking.ir
♫♫♫♫♫♫       ♫♫♫♫♫♫
تویی یک دونه سرزمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی توی ارزوهام
وقتی چشماتو میبنم دل من میلرزه 
بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنها
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم ارومم تویی
♫♫♫♫♫♫  

آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,447
  • بازدید ماه : 3,447
  • بازدید سال : 233,310
  • بازدید کلی : 19,887,866
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات