loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 281 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2148.jpg


آهنگ جدید سهیل جامی به نام فراموشی بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Sohil Jami  New song called Forgetfulness

نام آهنگ : فراموشی // خواننده : سهیل جامی

ترانه : مهرزاد امیرخانی // آهنگ و تنظیم : پازل باند

Song name:Forgetfulness                  Singer: Sohil Jami

Lyrics: Mehrzad Amirkhani       Music & Arrangement: Puzzel Band

upload/uc_866.gif

متن(شعر) آهنگ " فراموشی " سهیل جامی


تو که آخرش یه روز میری که تموم بشه

میری میگی آره حقشه

دلم قراره شکسته شه ، چی بگم

تو که آخرش بهونه هاتو میگیری و

یهو بی سر و صدا میری و

تو بردی بازی و چی بگم

دلم میخواست میشد فراموشت کرد

چرا دلم دروغت و باور کرد

چرا باید همش بگم که برگرد

ای بی خود

دلم میخواست میشد ته ش خوب باشه

چرا همش یکی باید تنها شه

درست همون که عشق ِ تو دنیاشه

تنها شد

 ♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

تو که آخرش میگی نمیشه ادامه داد

من عاشقم تو دلت بخواد

دلم نمیشه کوتاه بیاد

بخدا

تو که آخرش میگی از اولش اشتباه ست

میگی که رابطه رو هواست

دوباره گریه ها بی صداست

بخدا

دلم میخواست میشد فراموشت کرد

چرا دلم دروغاتو باور کرد

چرا باید همش بگم که برگرد

ای بی خود

دلم میخواست میشد تهش خوب باشه

چرا همش یکی باید تنها شه

درست همون که عشق ِ تو دنیاشه

تنها شد

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.82 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.52 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " فراموشی " سهیل جامی  در وبلاگ شما






upload/uc_864.jpg
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 982
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 982
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 230,845
  • بازدید کلی : 19,885,401
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات