loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3658 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

آموزش جامع سرمه دوزی و روبان دوزی

آموزش نرم افزاری سرمه دوزی و روبان دوزی

upload/uc_1178.jpg

یک پکیج اوریجینال با کیفیت عالی

آموزش تکنیکهای برتر سرمه دوزی و روبان دوزی

فرصت بی نظير برای دريافت اطلاعات اساتيد سرمه دوزی وروبان دوزی

با آموزش سرمه دوزی و روبان دوزی طراح و سازنده لوازم زینتی خانه باشید.


سرمه دوزی یکی از رودوزی‌های شاخص و فاخر ایرانی است، نخ سرمه به عنوان مواد اولیه اصلی این هنر نخی است که با استفاده از طلا‌ و یا نقره یا مطلا‌ و آلیاژهایی به صورت لوله‌ای صاف و محکم و یا انعطافی و یا به صورت چهار گوش مربعی است

با آموزش اساتید مجرب این هـــنر بی نظــیر ایرانی

برای شما بانوان هنرمند ایران زمین

قیمت : 95,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


ساعت ال ای دی مولکولی

فروش ویژه ساعت ال ای دی مدل مولکولی

با کیفیت بی نظیر و طراحی مدرن

upload/uc_808.jpg

آیا از ساعت های قدیمی خسته شده اید؟

آیا به دنبال ساعت های زیبا و متفاوت با کیفیت بالا ولی قیمت مناسب هستید؟

ما ساعت ال ای دی مولکولی فلش توکیو را به شما پیشنهاد میکنیم

با شیوه خواندن بسیار متفاوت و زیبا

با مد روز همراه شوید

قابل تنظیم برای نمایش خودکار زمان با رقص نور زیبا در هر 15 دقیقه

قیمت : 175,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


اهنگ زیبای دنگ شو به نام Fill The Blank به همراه متن (شعر) 

درخواستی کاربران 

با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ Fill The Blank از دنگ شو -دانلود آهنگ زیبای دنگ شو به نام Fll The Blankk - دانلود آهنگ پر از خالی از دنگ شو - دانلود آهنگ پر از خالی از البوم شیراز چل ساله  دنگ شو - متن آهنگ پر از خالی دنگ شو - متن و تکست آهنگ Fill The Blank دنگ شو



در این ساعت به درخواست کاربران گرامی ، آهنگ بسيار زيباي رضا گروه دنگ شو  به نام " Fill The Blank " از آلبوم  " شیراز چل ساله "همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).


دارندگان وبلاگ براي شرکت در يک مسابقه با جوايز هفتگي (تبلت، کارت شارژو...)  و دريافت قالب هاي رايگان و زيبا با جايزه روزانه ميتوانند به فروشگاه در حال تکميل پادشاه دانلود مراجعه کنند. براي شرکت در مسابقه هيجان انگيز  به آدرس www.dlkingshop.ir مراجعه کنيد

پخش آهنگ " پر از خالی " " ّFill The Blank"


متن (شعر) آهنگ " Fill The Blank " " پراز خالی"

همه را گویم که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم 
به برم باز آ، به برم باز آ
چو نسیمی‌ای مه که برد چون کاهم

عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد
جان بخشی، دلخواهی
تو هر چه کنی‌ جفا نکن
اگر کنی‌ به ما نکن، مرا پناهی
از دردم آگاهی‌، من بار غم جفای تو
میکشم از برای تو، دگر چه خواهی‌
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد
www.dlking.ir
همه جا گویم، که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم
به برم باز آ
چو نسیمی ‌ای مه که برد چون کاهم

همه جا گویم، که تو را میجویم، که تو را می‌خواهم
به برم باز آ
چو نسیمی‌ ای مه که برد چون کاهم
صید تو شدم تا که فنای تو شوم
ای جان به فدای تو فدای تو شوم
چو بهارم در نظری، چو بهشتم جلوه گری
بود در بر من جای تو خالی‌
به خدا صهبای منی‌، تو طرب افزای منی‌
تو فرخنده تر از صبح وصالی
عشق من ‌ای لاله روی من همچون بهار آمدی
در گلشن آرزوی من چون گل به بار آمدی
گل به چمن چون دل‌ من دل‌ به تو بسپارد
ماه فلک روشنی از روی تو دارد

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مرد این آهنگ.... بفرمایید...
این آهنگ به در خواست بیش از ده کاربر در سایت قرار گرفت


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

Music group SHU Deng fresh look at the songs are native to eastern and especially the Middle East . Sksfn band instruments , piano, Tombak , control bus , drums that are associated with singing and other instruments .

Dang Show in 2007 formally began its activities carried out in Tehran . From the outset attention was the audience and the press . Conducted in 2008 for the King of Thailand on the occasion of the International Year of Rumi by UNESCO , Iran has expanded the scope of their work to outside . Continue on this road Sarajevo Winter Festival and Celebration Lkma Tehran Museum of California was successful .



آموزش تصویری رساله توضیح المسائل
آموزش تصویری رساله توضیح المسائل
 آموزش تصویری رساله توضیح المسائل :: آموزش 379 مساله شرعي از ابتداي تقليد تا بحث نماز :: :: آموزش 297 مساله عملي از ابتداي نماز تا انتهاي شكيات :: :: آموزش 265 مساله از احكام عمليه در مورد انواع نماز و آداب آن ::
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
» قیمت: 8,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 822
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 822
  • بازدید ماه : 20,261
  • بازدید سال : 185,301
  • بازدید کلی : 19,839,857
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات