loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1611 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
با بالاترین کیفیت
همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ دوست دارم از سون باند - دانلود آهنگ دوست دارم از البوم دوست دارم از گروه سون - متن و تکست آهنگ دوست دارم از سون باند - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ دوست دارم از سون باند برای وبلاگ ها - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید

آهنگ زیبایی از گروه سون ( سون باند ) به نام " دوست دارم " از البومی به همین نام ، همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه با بالاترین کیفیت قابل مشاهده و دریافت است. شما در ادامه علاوه بر دریافت آهنگ از چند سرور میتوانید به شکل آنلاین نیز به آن گوش دهید.
نام آهنگ : دوست دارم // کاری از : سون باند 
متن ، تکست (شعر) آهنگ " دوست دارم "

دارم از تو دور میشم داره تنها میشه قلبم
میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم
چیزی از تنم نمونده بعد دل شکستن تو
یه اتاق ساکت و سرد من و فکر رفتن تو
من و فکر رفتن تو
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی
میدونم منو از یاد می بری بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم تو قلب من فقط تویی

دارم از یاد تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم
ته زندگیم همین جاست بدون اینو که میمیرم
میگم عاشق تو هستم بی تو آروم نمی گیرم
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی
میدونم منو از یاد می بری بهونه ی نفس کشیدنم تویی
دوست دارم تو قلب من فقط تویی

پخش آهنگ " دوست دارم "



آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر، انتقاد، پیشنهاد شما... بفرمایید.


                      نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

کل البوم " دوست دارم " را میتوانید از اینجا دریافت کنید


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد. پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

Track Beauty of Seven (SEVEN band) called "love" from the album of the same name, along with the  text (lyrics) This song is beautiful, the view is of the highest quality. In addition, you get a few songs from the server, you can also listen to it online.
Song Name: I / / work: Seven Band
 text (lyrics) song "I Love You"

I could only get away from the heart
I know it was not you, little Jvnmv
There is something in the body after breaking my heart
I think you go to a quiet room and cold
I think you're going
I still love my love
I reminded me that I breathe is you go to sit
I love you my heart just you

I remember every moment dying, I'm dying without you
It is here that my bottom without dying.
I love you Without you I will not calm down.
I still love my love
I reminded me that I breathe is you go to sit
I love you my heart just you

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 292
  • بازدید ماه : 19,731
  • بازدید سال : 184,771
  • بازدید کلی : 19,839,327
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات