loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2055 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید سامی یوسف و بابک راد منش بنام سرزمین خشک بهمراه متن و شعر آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ سرزمین خشک از سامی یوسف و بابک رادمنش - دانلود اهنگ جدید سامی یوسف و بابک راد منش به نام سرزمین خشک - متن و تکست اهنگ سرزمین خشک از سامی یوسف و بابک راد منش - متن و دانلود اهنگ سرزمین خشم از سامی یوسف و بابک رادمنش - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود برای این ساعت کاربران گرامی یک اهنگ ملایم و زیبا را اماده نموده است که حتما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت . آهنگ زیبا و جدید سرزمین خشک از سامی یوسف و بابک راد متش که بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ تقدیم شما میشود . این اهنگ را میتوانید از سه سرور جداگانه دریافت نماییدو

نام آهنگ : سرزمین خشک // خواننده : سامی یوسف و بابک رادمنش

ترانه : بابک راد منش و Will Knox // آهنگ : سامی یوسف


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ سرزمین خشک از سامی یوسف و بابک راد منش


Just a little time

...فقط مدت کمی مانده

Till I come to shore

تا به ساحل برسم

Somewhere that I've seen

!جایی که دیده ام

But never been before

اما پیش از این هرگز آنجا نبوده ام

I am driftwood now

اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم

I am homeward bound

...و متمایل به سوی خانه ام

Pull me from the sea

مرا از دریا بیرون بکش

Save what's left of me

آنچه از من باقی مانده است را نجات بده

'Cause I'm tired and worn

...چون من خسته و فرسوده ام

From the tides and storms

از امواج و طوفان ها

So forgive my wrongs

پس اشتباهات مرا ببخش

I am driftwood now

اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم

I am homeward bound

...و متمایل به سوی خانه ام

Pull me from the sea

مرا از دریا بیرون بکش

Save what's left of me

آنچه از من باقی مانده است نجات بده

'Cause I'm tired and worn

...چون من خسته و فرسوده ام

From the tides and storms

از امواج و طوفان ها

And I’ve made my plans

...و من تصمیم خود را گرفته ام

Back on dryer land

(برای بازگشت به زمین خشک کننده (ساحل نجات

So forgive my wrongs

پس اشتباهات مرا ببخش

www.dlking.ir

(فارسی)

...تو ای خدایِ

عالم و آدم

...نجاتم ده

از این همه غم

...در کام طوفان

ماندم سرگردان

...برس بر دادم

ای نور ایمان

...به تو رو کردم

با چشم گریان

من بی تو هیچم

ابر بارانم

دور از یارانم

...رها کن یا رب

از این زندانم

...نمانده طاقت

بر جسم و جانم

...ببخش از رحمت

سر و سامانم

من بی تو هیچم

هیچم

www.dlking.ir

I am driftwood now

اکنون من تخته پاره ای بر روی آب هستم

I am homeward bound

...و متمایل به سوی خانه ام

Pull me from the sea

مرا از دریا بیرون بکش

Save what's left of me

آنچه از من باقی مانده است را نجات بده

(فارسی)

...نمانده طاقت

بر جسم و جانم

ببخش از رحمت

سر و سامانم

من بی تو هیچم

So forgive my wrongs

پس اشتباهاتم را ببخش


دانلود اهنگ با لینک مستقیم


لینک کمکی 1 


لینک کمکی 2



برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا برای حمایت از پادشاه دانلود +1را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید . متشکریم.

پی نوشت 
 
قلبم رو هدیه میدم بهت. مواظبش باش .. نه به این خاطر که قلبمه... به این خاطر که تو توشی.....!!!!





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,351
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,539
  • بازدید ماه : 19,009
  • بازدید سال : 184,049
  • بازدید کلی : 19,838,605
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات