loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1534 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید گروه سون (7 BAND) به نام نفس همراه با متن ، تکست (شعر)

از آلبوم دوست دارم

با دو کیفیت متفاوت و پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ نفس از گروه سون - دانلود آهنگ جدید نفس از البوم دوست دارم  گروه سون - متن و تکست آهنگ نفس از گروه سون - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ نفس از گروه سون - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید 


آهنگ جدید و زیبای " نفس " از آلبوم دوست دارم گروه سون ( سون باند ) همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. شما میتوانید علاوه بر گوش داد انلاین ، اهنگ را با دو کیفیت دریافت کنید.

متن ، تکست (شعر) آهنگ " نفس " 


همه لحظه ها غریبن

بوی دلتنگی و میدن

تو میخوای ازم جداشی

اینو چشمای تو میگن

اینو چشمای تو میگن

که دیگه دوستم نداری

واسه احساس کی امروز

بیشتر از من بیقراری


من نمی خوام کسی جز تو پرشه عطرش توی خونه

نمی خوام هیشکی بجز من توی قلب تو بمونه

اما چشمات اینو میگن که دلت یه جایی گیره

باشه عشقم برو حتی اگه این نفس بگیره


دل تو یه روزی عاشقم بود و

عشق من تو قلب تو یه جایی داشت

چی شد اونی که تموم عمرش و

بی بهونه پای عشق من میزاشت

تو برام میمردی من خوب یادمه

نمیشد ازم یه لحظه دور بشی

حالا که می خوای بری بهم بگو

اون همه حس و گذاشتی پای کی


من نمی خوام کسی جز توپرشه عطرش توی خونه

نمی خوام هیشکی بجز من توی قلب تو بمونه

اما چشمات اینو میگن که دلت یه جایی گیره

باشه عشقم برو حتی اگه این نفس بگیره



آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون رو بگید.

آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود 


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون چیه؟


                         نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد



کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

کل آلبوم را میتواید از اینجا دریافت کنید


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 170
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,136
  • بازدید ماه : 3,136
  • بازدید سال : 232,999
  • بازدید کلی : 19,887,555
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات