loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1069 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید منصور فروزش به نام " من و تو " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دالود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود آهنگ من و و منصور فروزش - اهنگ من و تو منصور فروزش - متن آهنگ من و تو منصور فروزش - متن و دانلود آهنگ من و تو منصور فروزش - پادشاه دانلود

آهنگ جدید و زیبایی از منصور فروزش به نام " من و تو " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا برای این ساعت پادشاه دانلود فراهم شده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.

نام آهنگ : من و تو // خواننده : منصور فروزش

ترانه : محمد اسلامی // آهنگ ، نظیم و میکس : فتاح فتاحی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " من و تو " منصور فروزش


من من نه افسردم نه به اون سردی که سکوتم رو ترجمه کردی

یه کم  ارومم چون دلم صافه تو قضاوت هات دور انصافه

من من نه افسردم نه به اون سردی که سکوتم رو ترجمه کردی

یه کم  ارومم چون دلم صافه تو قضاوت هات دور انصافه


من  و تو خوبیم  به یه اندازه من فقط چهره ام غلط اندازه

یه کمی ساکت یه کمی تنها وقتی که غرقم توی رویا ها

اگه کم حرفم از غرورم نیست اخمام  و پای غصه هام بنویس

یه کمی ساده ام من احساسی منو از چهره ام میشه بشناسی


دلم از هیشکی الکی پر نیست جنس لبخندم از تظاهر نیست

دلم از هیشکی الکی پر نیست جنس لبخندم از تظاهر نیست




پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



حجم دهنده لب مکسی لیپ - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.


پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 19,837
  • بازدید سال : 184,877
  • بازدید کلی : 19,839,433
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات