loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1505 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

امروزه استفاده از آب میوه های طبیعی ، بدون اسانس و افزودنیها از اولویت های سلامتی فرد است ،با تهیه آبلیمو گیری دستی جادوییLemon Juicerمیتوانید از دردسرها و عذاب استفاده از آبلیموگیری های قدیمی رها شوید.برای آب گرفتن انواع مرکبات مثل لیمو پرتقال گریپ فروت نارنج و غیرها

 


 

کافیست لیمو را از وسط دو نیم کرده و هر نصفه را جداگانه در داخل این آبلیمو گیری بگذارید و دسته را فشار دهید حال شما ابلیمو در اختیار دارید . با این دستگاه بینظیر به ساده ترین شکل ممکن اب هر نوع مرکباتی را میتوانید بگیرید و نوش جان کنید .

buy

 


دارای آينه بزرگنمایی و نور تعبيه شده جهت سهولت آرایش و زیبایی شما

آیا از استفاده از موچین های قدیمی تان خسته شده اید؟
آیا همراه داشتن آینه های جیبی و الزام قرار گرفتن در محیط های روشن و دارای نور ،

 

 

 

buy

اهنگ جدید علی رهبری به نام خودتو به اون راه نرن بهمراه متن ، تکست (شعر) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید -  متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود اهنگ خودتو به اون راه نزن از علی رهبری - پازل باند - متن تکست و دانلود اهنگ جدید علی رهبری به نام خودتو به اون راه نزن - آهنگ خودتو به اون راه نزن از علی رهبری - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود برای این ساعت شما کار جدید پازل باند را اماده نموده است. اهنگ جدید و زیبای " خودتو به اون راه نزن " با صدای علی رهبری که بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ زیبا تقدیم شما کاربران گرامی میشود . امیدواریم از شنیدن ان لذت ببرید.

نام آهنگ : خودتو به اون راه نزن // خواننده : علی رهبری

ترانه ، اهنگ و تنظیم : پازل باند


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ خودتو به اون راه نزن


خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

.

شاید بنظر سر حال بیام و ببینی سرم شلوغه

تویی که حال و روز من و خوب میدونی

اینو خوب می تونی از چشام بخونی

که دروغه

با تو حس می کنم وجود دارم و دیگه از دوریت می ترسم

منی که بدون تو  توی خودم گمم

منی که با بودن تو تازه می فهمم

کی هستم

www.dlking.ir

خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

اینجا بمون پیش من

حیفه ِ

نرو جا نزن

.

خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

اینجا بمون پیش من

حیفه ِ

نرو جا نزن

.

هرکاری که کردم نشد -- چشمات از چشمم نیفتاد

تا دست دلم و روزگار رو کرد

نمیدونم یهو چه اتفاقی برام افتاد

وقتی خوشبختی چشم براهمونه ِ

دیگه از دستت نمیدم

منی که یه تار موتو به دنیا نمیدم

جمله ی دوست دارم و

دیگه به هیشکی نمیگم

www.dlking.ir

خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

اینجا بمون پیش من

حیفه ِ

نرو جا نزن

.

خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

اینجا بمون پیش من

حیفهِ

نرو جا نزن

.

خودتو به اون راه نزن

خودتو به اون راه نزن -- دیگه از این حرفا نزن

اینجا بمون پیش من

حیفه ِ

نرو جا نزن



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

خودتو به اون راه نزن

 

کیفیت 320

خودتو به اون راه نزن

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

خودتو به اون راه نزن

 

کیفیت 320

خودتو به اون راه نزن

 

برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا برای حمایت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید . متشکریم.


پی نوشت  
آسمان قصه پرواز بلندی است ولی .... قصه اینست چه اندازه کبوتر باشی....!!!!!



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 19,771
  • بازدید سال : 184,811
  • بازدید کلی : 19,839,367
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات