loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3053 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

فارسی ساز ویندوز 7

محیط كاربری و راهنمای ویندوز به زبان فارسی

برای اولین بار در ایران ویندوز 7 فارسی

این فارسی ساز قوی از طرف مایكروسافت تهیه شده است

همراه كتاب نرم افزار جامع به عنوان هدیه

 ISBN : 925-325-5096-18-3

قيمت : 6600تومان 
قيمت : 5500 تومان

خريد پستي           خريد پستي

برای اولین بار در ویندوز XP بود كه مایكروسافت یه سنت شكنی عجیب انجام داد و اقدام به انتشار بسته‌ی الحاقی فارسی ساز برای كاربران فارسی زبان ویندوز XP كرد. اقدامی كه شاید هیچ یك از ایرانیان تصور آن را هم نمی‌كردند.

با نصب بسته فارسی ساز محیط كاربری ویندوز و تمامی پیغام‌ها و حتی Help ویندوز به زبان فارسی قابل استفاده می‌شدند .

این روند ادامه داشت و بعدها بسته‌‌ی فارسی ساز ویندوز ویستا  نیز منتشر شد.

با ارائه ویندوز 7 ، خیلی‌ها این سوال رو مطرح می‌كردند كه آیا اینبار هم مایكروسافت فارسی ساز ویندوز را ارئه می‌دهد یا خیر؟

خبر خوب اینكه : چند روزی است كه بسته‌ی فارسی ساز ویندوز 7 (LIP) خیلی بی سروصدا ، در سایت رسمی مایكروسافت برای دانلود به رایگان قرار داده شده است.

قيمت : 6600تومان 
قيمت : 5500 تومان

خريد پستي











موسیقی متن فیلم بوی پیراهن یوسف اثر مجید انتظامی بهمراه یک نقد از فیلم

راهنمای جستجو : دانلود موسیقی - دانلود موسیقی متن فیلم - دانلود موسیقی متن فیلم های ایرانی - دانلود موسیقی متن بوی پیراهن یوسف - دانلود موسیقی متن فیلم بوی پیراهن یوسف اثر مجید انتظامی - موسیقی متن فیلم بوی پیراهن یوسف اثر مجید انتظامی - پادشاه دانلود

بوی پیراهن یوسف از جمله فیلمهایی است که ابراهیم حاتمی کیا در حال و هوای بعد از جنگ ساخته و اینبار به ازادگان و خانواده های چشم انتظار انها و شهدایی که جسدهایشان برنگشته میپردازد. موسیقی متن این فیلم ساخته استاد مجید انتظامی است که بسیار زیبا به کمک مفهوم دارم فیلم امده است و بسیار شنیدنی است. موسیقی متن این فیلم را به همه دوستداران اثار استاد مجید انتظامی تقدیم میکنیم.


نقد فیلم از جابر قاسمعلی

اکنون راحت‌تر می‌توان گفت که با بوی پیراهن یوسف،ردپایی ملو درام در سینمای حاتمی‌کیا پررنگتر شده است. گرایشی که از وصل نیکان شروع شد، نهالی بود که در از کرخه تا راین شکوفه‌ داد.این گرایش در خاکستر سبز،اما، اسیر یک فرم‌گرایی شخصی می‌شود و از قواعد ملودرام فاصله می‌گیرد و اکنون، اینجا،در بوی پیراهن یوسف بی‌آنکه‌ به بار بنشیند،تنها بر تعلق خاطر فیلمساز به این نوع تاکید می‌کند.با این همه، می‌توان اصرار ورزید که اگر حاتمی‌کیا بخواهد به دور از سینمای جنگ به دنبال‌ نوع خاصی از سینما برای بیان‌ دلمشغولیهای خود باشد،ملودرام بهترین‌ عرصه را برای جولان ذهنیتهای او فراهم‌ می‌کند.او گذشته از چند ایراد،امتحان‌ خود را در این نوع پس داده است.استقبال‌ مردم از فیلمهای خانوادگی و به ویژه این‌ دو فیلم-از کرخه تا راین و بوی‌ پیراهن...-نشان می‌دهد که او می‌تواند قهرمانان جذاب خود را از صحنه‌های نبرد به عرصه شهر و خانواده‌ فرا بخواند و به دنبال ثبت کشمکشهای‌ آنان باشد.


بوی پیراهن یوسف،از یک منظر فیلم خاصی است؛خاص،به این معنا که‌ آوردگاه تصاویر و صحنه‌های متنوع و رنگارنگ است.از سویی می‌توان‌ دورنمایهء انتظار و امید مسافران بیضایی‌ را در آن جست و حتی برخی از واکنشهای‌ شخصیتها را چونان آدمهای مسافران دید، و از سوی دیگر،به تأثیر لحظاتی از پاریس،تگزاس وندرس-در میزانسن‌ صحنهء شهادت سعید در آکواریوم‌ بیمارستان از کرخه تا راین،و نمایش فیلم‌ ویدیویی یوسف و اصغر در جبهه اشاره‌ کرد.موارد اشاره شده،بی‌آنکه به مثابهء نقطه ضعف بوی پیراهن...شمرده‌ شود،تنها اشارتی است در شناخت‌ سینمای حاتمی‌کیا و بیان این نکته که او برای رهایی از اثراتی که از فیلمهای‌ مختلف پذیرفته و دستیابی به سینمایی‌ دقیقا شخصی،نیاز به فرصتی برای‌ پالایش خود دارد.


بوی پیراهن یوسف باوجودآنکه‌ متعلق به سینمای داستانگوست،اما از شیوه‌ها و گره‌افکنیهای معمول در داستان‌نویسی بهرهء چندانی نمی‌برد.به‌ یک تعبیر،علیرغم حضور کمرنگ داستان‌ در فیلم،بیشتر،شاهد حضور شخصیت‌ هستیم.این داستان نیست که شخصیتها را به پیش می‌برد بلکه این شخصیتها هستند که داستان می‌سازند.بدین ترتیب برخی‌ از حوادث-به دلیل عدم تأثیر شخصیت در آنها-در فیلم زاید و اضافیند و نه تنها به‌ کار داستان نمی‌آیند که حتی شخصیتها را در برخورد با موقعیت تحمیلی جدید، دچار سردرگمی می‌کنند.فیلم،که در فرصت اندک موجود می‌توانست یکی از بهترین شخصیتهای سینمای ایران را بپرورد،آن را حیف و نپرورده باقی‌ می‌گذارد و به راه خود می‌رود.حتی بازی‌ خوب،درونی و گرم نصیریان در نقش‌ دایی غفور،جز در لحظاتی،نمی‌تواند حوادث فیلم را حول محور شخصیت اصلی‌ گرد آورد.


بوی پیراهن یوسف با تمرکز بر دو آدم تنها آغاز می‌شود.اولی،دایی غفور، رانندهء تاکسی فرودگاه است که اتفاقا برای معرفی شخصیت وی از تمهید غافلگیرانه‌ای استفاده می‌شود.دوربین، آرام به سوی او-که سرگرم چراغانی برای‌ یک عروسی است-حرکت می‌کند. حضور موسیقی تردید برای این نما، سنگینی نگاه کسی را بر تصویر مضاعف‌ می‌کند.او که سر برمی‌گرداند،پیرمردی‌ را می‌بیند که سراغ فرزند گمشده‌اش را می‌گیرد.با برگشت پیرمرد به تصویر، می‌بینیم که او خود دایی غفور است.چنین‌ شیوه‌ای در آغاز فیلم دو کاربرد خلاقه‌ می‌یاید:نخست معرفی شخصیت اول فیلم‌ است.اینکه درمی‌یابیم دایی غفور-که‌ شخصیتی رویایی و ماخولیایی دارد-در انتظار یوسف گم گشته‌اش،کلبهء احزانش‌ را چراغانی می‌کند تا به گلستان بدل‌ شود؛و کارکرد دوم،جرقهء اولین آتش‌زنهء داستان است.اینکه باید منتظر آمدن(یا نیامدن)یوسف او باشیم.این صحنه،از همان ابتدا و به سرعت،تماشاگر را به جلو می‌راند.اما همین‌جا،یک خطای کوچک‌ هم صورت می‌گیرد.نسرین،دختر غفور که از شنیدن صدای بلند پدرش در ایوان‌ آمده،از پدر که گفته:برمی‌گردد، امیدوار باشید می‌پرسد:چه کسی‌ برمی‌گردد؟و پدر در جواب،وضعیت‌ خود را رفع و رجوع می‌کند.چنین‌ واکنشی از سوی نسرین،قاعدتا عجیب‌ است......


دانلود با لینک مستقیم

size : 7 MB

 

پسورد : www.radiobaran.com


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

برای حمایت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلی سایت نیز محبوب کنید. متشکریم

پی نوشت 
هيچ وقت به خودت مغرور نشو .......برگ ها هميشه وفتي مي ريزن که فکر مي کنن طلا شدن.

برای اطلاع از موسیقی ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,733
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,921
  • بازدید ماه : 19,391
  • بازدید سال : 184,431
  • بازدید کلی : 19,838,987
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات