loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2800 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

اهنگ زیبایی از مهدی یراحی به نام دیوار به همراه متن آهنگ و آکورد

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - آهنگ ایرانی - دانلود ترانه های ایرانی - دانلود اهنگ های جدید - دیوار - مهدی یراحی - دانلود اهنگ دیوار مهدی یراحی - متن اهنگ دیوار مهدی یراحی - اکورد اهنگ دیوار مهدی یراحی - متن آهنگ اکورد و دانلود اهنگ زیبایی از مهدی یراحی به نام دیوار - ترانه دیوار از مونا برزویی - پادشاه دانلود

من اگه عاشق دیوار بودم / ترک میخورد و یک پنجره میشد

دیوار نام اهنگ زیبایی از مهدی یراحی است که ترانه ای از مونا برزویی را با آهنگسازی خود مهدی یراحی به زیبایی اجرا کرده است. این ترانه عاشقانه و زیبا  را به همراه متن آهنگ و آکورد ان برای شما عزیزان اماده کرده ایم تا دانلود کرده و از ان لذت ببرید. 

نام آهنگ : دیوار // خواننده : مهدی یراحی 

ترانه : مونا برزویی // آهنگ : مهدی یراحی // تنظیم : KC BONDAR


اگه من عاشق دیوار بودم

ترک می خورد و یک پنجره می شد


اگه غم ِ چشامو آینه می دید

دلش درگیر این منظره می شد


اگه تنهاییمو به شب می گفتم

همه شهرو برام بیدار می کرد


اگه با کوه درد دل می کردم

صدامو لااقل تکرار می کرد


نشون می دی به من بی اعتنایی

تو رو می خوام ولی به چه بهایی؟!


شاید با مهربونی زیادم

خودمو اشتباه توضیح دادم


اگه من عاشق دیوار بودم

ترک می خورد و یک پنجره می شد


اگه غم ِ چشامو آینه می دید

دلش درگیر این منظره می شد


اگه تنهاییمو به شب می گفتم

همه شهرو برام بیدار می کرد


اگه با کوه درد دل می کردم

صدامو لااقل تکرار می کرد


منم اون که میون شب تیره

نتونست هیشکی نادیده‌م بگیره


همون که با نگاهش به تو فهموند

میشه مغرور بود اما نرنجوند


میرم جایی که گریم بی صدا شه 

فراموش کردنم آسون نباشه


از این تقدیر می لرزه وجودم

من امتحانمو پس داده بودم


اگه من عاشق دیوار بودم...


آکورد


ترانه سرا : مونا برزويي

آهنگساز : مهدي يراحي

تنظيم كننده : KC BONDAR


Ebm         Fm         Gb         Fm       Gb       Fm                                      


اگه من عاشق ديوار بودم ... ترك ميخوردو يك پنجره ميشد


Fm - Gb     Fm        Ebm      Db           Ab      Bbm         Ab                                   


اگه غمِ چشامو آينه ميديد ... دلش درگير اين منظره ميشد


Ebm     Fm         Gb            Fm            Gb     Fm                                   


اگه تنهاييمو به شب ميگفتم ... همه شهرو برام بيدار ميكرد


Fm - Bbm - Ab - Gb    Fm   Ebm       Db           Ab   Bbm        Ab                                        


اگه با كوه درد دل ميكردم ... صدامو لااقل تكرار ميكرد


Ebm  -   Bb-Gb      Fm            Bbm         F        Ebm                                    


نشون ميدي به من بي اعتنايي ... تو رو ميخوام ولي  به چه بهايي


Ebm-Bbm-Db     Ab          Fm  Ebm        Bb                                        


شايد با مهربونيِ زيادم ... خودمو اشتباه توضيح دادم




اگه من عاشق ديوار بودم ...


[Ebm - Bbm - Ab - Gb - Fm]


Fm - Gb - Bbm                Ebm     Fm                 Ebm                                  


منم اونكه ميونِ شب تيره ... نتونست هيشكي ناديـــــــــدم بگيره


Fm - Gb-Bbm         Ebm          Fm                      Ebm                                  


همون كه با نگاهش به تو فهموند ... ميشه مغرور بود     اما نرنجوند


Fm           C                      Bbm         Fm          Ab                                   


ميرم جايي كه گريم بي صدا شه ... فراموش كردنم آسون نباشه


Fm           Gb     Ab         Bbm      Fm       Ab                                        


از اين تقدير ميلرزه وجودم ... من امتحانمو پس داده بودم




اگه من عاشق ديوار بودم ...



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

دیوار

 

کیفیت 256

دیوار

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

دیوار

 

کیفیت 256

دیوار

 

برای دریافت اخرین مطالب و اهنگ ها عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نخواهد کرد و تنها مطالب و اهنگ های اپدیت شده به اطلاع شما خواهد رسید.

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
بنده خدا برای اولین بار میخواست خرید اینترنتی کنه...
الان دو روزه کارت اعتباریش گیر کرده تو سی دی رام.....!!!!



نرم افزار مدیریت اس ام اس تکی و انبوه

امروزه ارائه محصولات و خدمات بدون تبلیغات و اطلاع رسانی یک امری  محال است. رقابت شرکتها برای فروش محصولات بسیار, زیاد شده و هر سازمانی سعی می کندکه در امر تبلیغات هزینه زیادی صرف کند تا بیشترین فروش را داشته باشد.دراین رابطه هم رشد بی وقفه تکنولوژی عرصه تبلیغات را به تبع دگرگون کرده است و روش های جدیدی در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی بوجود آمده است .در دنیای امروز نمی توان گفت که مثل دوران های قبل با چاپ یک پوستر و توزیع آن یک تبلیغ مناسب و پر بیننده باشد در صورتی که باید از همه تجهیزات تبلیغاتی و اطلاع رسانی بهره جست تا در مسیر سخت رقابت  از دیگر رقبا پیشی گرفت. شرکت تحقیقات کاربردی فراجهش شمال در راستای توسعه روش های تبلیغاتی , توانست نرم افزار مدیریت اس ام اس را طراحی کند. امید است  گامی موثر در عرصه تبلیغات برای شرکت ها و سازمانها باشد.
            اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق اس ام اس دارای مزایای بسیاری می باشد که در ذیل فهرست  می گردد:

ارزانی تبلیغات

توزیع بسیار سریع و آسان

تاثیر گذاری بالای تبلیغات از طریق " اس ام اس"  نسبت به دیگر شیوه ها

راندمان بالای مشاهده تبلیغ از طریق "اس ام اس"

به روز بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

همه گیر بودن تبلیغات از طریق اس ام اس

ارسال تک پیام
در این قسمت فقط امکان ارسال یک پیام وجود دارد.دراین قسمت شماره تلفن را وارد کرده و در قسمت پیام , متن مورد نظر را تایپ کرده و گزینه" ارسال" را کلیک کنید .بدین ترتیب پیام مورد نظر ارسال  می گردد

» قیمت: 12,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 230,159
  • بازدید کلی : 19,884,715
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات