loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2180 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (1)

ریش تراش یاندو Yandou

قابلیت شارژ طولانی مدت

قیمت استثنایی

کارکرد و کیفیت بسیار عالی

ماشین ریش تراش yandou از محصولات جدید ریش تراشی است که توانسته با توجه به کیفیت بالا و قابل قبول و همچنین قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر ماشینهای ریش تراشی استقبال بسیاری از مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.
استفاده از yandou راحت بوده و هیچ گونه اذیتی برای صورت ایجاد نمی کند و دارای تیغ اصلاح خط ریش می باشد.
yandou دستگاهی شارژی است که براحتی می توان از آن در کلیه اماکن و بخصوص در مسافرتها استفاده نمود.
دیگر مزیت این دستگاه قیمت کاملا مناسب و غیر قابل رقابت نسبت به مارکهای معروف است که توانسته بازار مصرفی این محصول را به مقدار چشمگیری افزایش دهد.

به طور قطع با یکبار اصلاح توسط این ماشین ریش تراشی، آنرا به سایر دوستان خود پیشنهاد می نمایید.

» قیمت: 19,500 تومان


راهنمای جستجو ک دانلود آهنگ - دانلود موزیک - دانلود ترانه - دانلود آهنگ های جدید ایرانی - به من نگاه کن - دانلود آهنگ زیبای به من نگاه کن - اهنگ زیبای به من نگاه کن از مهدی یراحی - دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام به من نگاه کن - متن آهنگ به من نگاه کن از مهدی یراحی - اکورد - اکورد اهنگ به من نگاه کن مهدی یراحی - پادشاه دانلود
مهدی یراحی خواننده جوان و خوش ذوقی است . در این پست آهنگ به من نگاه کن این خواننده را که شعر زیبایی از احسان علیخانی را اجرا کرده است  برای شما آماده کرده ایم. احسان علیخانی در این آهنگ دکلمه هم کرده است.به همراه این اهنگ میتوانید متن و شعر و اکورد ان را نیز دریافت کنید تا این پست جوابگوی کاربران حرفه ای تر موسیقی را هم راضی کند
نام آهنگ : به من نگاه کن // خواننده : مهدی یراحی
دکلمه و شعر : احسان علیخانی // تنظیم : مهدی یراحی
میکس: امید حاجیلی // پیانو : رضا تاجبخش

از تو عبور میکنم.فقط نگاه میکنی
من اشتباه میکنم تو هم گناه میکنی
ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم
به من نگاه کن بزن فقط سکوت میکنم

از تو عبور میکنم فقط نگاه میکنی
من اشتباه میکنم تو هم گناه میکنم
به من نگاه کن نترس من به تو مبتلا شدم
به موج میزنم ببین چه ساده ناخدا شدم
به من نگاه کن بگو کجارو زیرو رو کنم
کدوم گلایه رو بگم چه دردی و آرزو کنم
به من نگاه کن برو فاصله باورم بشه
در انتظار بودنت عذاب آخرم بشه

ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم
به من نگاه کن بزن فقط سکوت میکنم

به من نگاه کن بگو کجارو زیرو رو کنم
کدوم گلایه رو بگم چه دردی و آرزو کنم
به من نگاه کن برو فاصله باورم بشه
در انتظار بودنت عذاب آخرم بشه

A#m     C#      A#m        B     -     C# - D#m  G#m       C#     F#                            

از تو عبور میکنم فقط نگاه میکنی       ...  من اشتباه میکنم تو هم گناه میکنی

[1]  D#m - A#m -  C#       F#     C#           A#m          B   -    C#-D#m   G#m                        

به من نگاه کن نترس     من به تو مبتلا شدم ... به موج میزنم ببین چه ساده ناخدا شدم

D#m   A#m    C#        G#m  -  D# -         B       A#m7       C#    G#m                               

به من نگاه کن بگو کجا رو زیرو رو کنم ... کدوم گلایه رو بگم چه دردی آرزو کنم

D#m-G#m - F#    G#m -D#     -    B        A#m7     C#    G#m                               

به من نگاه کن برو فاصله باورم بشه ... در انتظار بودنت عذاب آخــــرم   بشه

A#m-G#m  -F#      A#m  -  B-D#m           A#m  G#m             B    F#                        

ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم ... به من نگاه     کن بزن فقط سکوت میــــــکنم


به من نگاه کن بگو ...

[D#m - G#m] = [1]


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

به من نگاه کن

 

کیفیت 320

به من نگاه کن

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

به من نگاه کن

 

کیفیت 320

به من نگاه کن

 

برای اطلاع و دریافت مطالب و آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نمیکند. و تنها مبادرت به ارسال اخرین اپدیت ها  خواهد نمود.

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید.

با کلیک روی +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت 

love is something silent , but it can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است .. اما اگر حرف بزند از هر فریادی بلند تر است


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحر در تاریخ 1393/11/15 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

وای این اهنگ فوق العادسسستت..چه شعری گفته احسان...هم شعرشو خیلی قشنگ گفته هم خیلی قشنگ دکلمه کرده..مهدی یراحی هم خیلی خوب خونده..عالیهههه اصن..ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,429
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,617
  • بازدید ماه : 19,087
  • بازدید سال : 184,127
  • بازدید کلی : 19,838,683
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات