loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 4931 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود آهنگ عاشقتم - سیروان خسروی و امید حاجیلی + متن و اکورد آهنگ


راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - اهنگ زیبا - عاشقتم - دانلود آهنگ زیبای عاشقتم - سیروان خسروی و امید حاجیلی - دانلود آهنگ زیبای عاشقتم از سیروان خسروی و امید حاجیلی - متن آهنگ عاشقتم - متن و تکست اهنگ عاشقتم از سیروان خسروی و امید حاجیلی - اکورد اهنگ عاشقتم - اکورد اهنگ سیروان خسروی - پادشاه دانلود

یک آهنگ زیبا و ناز به نام عاشقتم  با صدای سیروان خسروی و امید حاجیلی  را برای شما اماده کرده ایم. درست است که این اهنگ مربوط به پارسال بوده و خیلی جدید نیست اما شنیدن دوباره ان به همراه متن و تکست آهنگ و اکورد برای حرفه ای ترها همچنان لذت بخش است. 

نام آهنگ : عاشقتم // خوانندگان : سیروان خسروی و امید حاجیلی

ترانه سرا : امید جامع  و زانیار خسروی // تنظیم و میکس : سیروان خسروی


کی مثل من میتونه انقدر عاشقت باشه
بگو کی غیر من ته ته دلتُ تا ابد جا شه
باورش سخته اما میتونی بفهمی از حرفام
که اگه نباشی من همیشه بدون تو تنهام

اگه بدونی که چقد عاشقتم
میدونی احساسم به تو عزیز من ؛ خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن ، واسۀ من شانسه
عاشقتم ؛ میدونی احساسم به تو عزیز من ؛ خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن واسۀ من شانسه

اگه تو بخوای میتونی با دلم 
کاری کنی که از کنارت برم
اگرم بخوای میتونی با نگات
به من بگی که دل توام منو میخواد
بگو تو همونی که پیشم میمونی
هیشکی مثل من نمیاد که تورو فقط واسه خودت بخواد

اگه بدونی که چقد عاشقتم
میدونی احساسم به تو عزیز من ؛ خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن ، واسۀ من ، شانسه
عاشقتم ؛ میدونی احساسم به تو عزیز من خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن واسۀ من شانسه

اگه بدونی که چقد عاشقتم ...
دیوونتم ...

اگه بدونی که چقد عاشقتم
میدونی احساسم به تو عزیز من ؛ خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن ، واسۀ من شانسه
عاشقتم ؛ میدونی احساسم به تو عزیز من خاصه
دیوونتم‌ ؛ داشتن تو ، با تو بودن واسۀ من شانسه

عاشقتم ...
عاشقتم ...


آکورد آهنگ عاشقتم از سیروان خسروی و امید حاجیلی ریتم 2/4  
Ab       Db                                    Bbm
کی مثل من  میتونه اینقدر عاشقت باشه
Ab        Db                                 Bbm
بگو کی غیرِ من   تهِ تهِ دلتُ تا ابد، جاشه
Ab         Db       Gb      Db            Bbm        Fm           Gb               Db              Bbm
باورش سخته امّا  میتونی بفهمی از حرفام که اگه نباشی مـــن همیشه بدونِ تو ، تنهام
Db           Gb                                                                            Bbm
اگه بدونی که چقدر…عاشقتم میدونی احساسم به توعزیزِ من ، خاصّــــه
Db                   Gb                                         Bbm
دیوونتم ، داشتنه تو ، با تو بودن واسه ی من ، شانســــــِ
Ab                     Db Gb                             Bbm
اگه تو بخوای میتونی با دلم کاری کنی که از کنارت برم!
Ab                         Db            Gb                           Bbm
اگرم بخوای میتونی با نگات به من بگی که دلِ تو هم منو میخواد
Db     Bbm             Db         Bbm
بگو تو ، همونی ، که پیشم ، میمونی
Ab                      Fm               Db                       Bbm
هیچکی مثلِ من ، نمیاد  که تورو فقط واسه خودت بخواد


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

عاشقتم

 

لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

عاشقتم

 

کیفیت 320

عاشقتم


برای اطلاع و دریافت اهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نمیکند. و تنها فهرست اپدیت روزانه را ارسال خواهد کرد.

اهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید.

با کلیک روی +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
.Last watched the lid will not, lest ye be displaced reflection in my eyes
اخرین تماشایت را پلک نخواهم زد...
مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود...



e1sa5cc5tmktr3yb6f3c.jpg
ادکلن مردانه Carolina Herrera 212 Men

با رایحه خنک و جذاب با بوئی فراگیر

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: آمریکا

مدل: مردانه

130304585350.jpg

عطر مردانه 212men
Eau De Parfum
100ml
MADE IN U.S.A

قرن ها پيش از اين، عطر به عنوان ماده اي براي خوشبو كردن محيط در مراسم مذهبي مصريان سوزانده مي شد. در آن زمان استفاده از اين مواد خوشبو تنها به آيين ها و تشريفات مذهبي اختصاص داشتند اما به تدريج از اين مواد براي ساختن پماد جهت تسكين و درمان زخم هاي پوستي نيز استفاده شد.
در طول قرن هفدهم، استفاده از بوي خوش و عطر كاملا در بين مردم رايج شد. دستكش هاي معطر در فرانسه به بازار آمد و در سال 1656 بود كه اولين صنف سازندگان ادکلن تاسيس شد.
استفاده از ادکلن در كشور فرانسه بيش از ساير نقاط جهان به سرعت افزايش پيدا كرد

» قیمت: 34,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,045
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,686
  • بازدید ماه : 3,686
  • بازدید سال : 233,549
  • بازدید کلی : 19,888,105
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات