loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1165 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

عطر cigar gold رایحه ای دلنشین بخصوص برای افرادی که سیگار مصرف مینمایند این محصول با ترکیبات اسانسی بوی سگار را تبدیل به یک بوی دلنشین مینماید که حتی افراد غیره سیگاریی که این ادکلن را استفاده مینمایند بوی آن را تشخیص نخواهند داد 100% تضمینی

http://asiapars.uploadasiapars.info/aks/cigar/12.jpghttp://asiapars.uploadasiapars.info/aks/cigar/unnamed.jpg

مقدار مایع: 30ml

کشور سازنده: پاریس- لندن-نیویورگ

مدل: مردانه

برای مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجی و دیدن قیمت و شکل محصول کلیک نمائید

» قیمت: 29,500 تومان



دانلود آهنگ جدید و زیبا دعای من - هامون اجتماعی در 2 کیفیت


راهنمای جستجو : دانلود آهنگ _ موزیک _ دانلود آهنگ ایرانی - اهنگ جدید دعای من - هامون اجتماعی - دانلود آهنگ جدید و زیبای دعای من با صدای هامون اجتماعی - پادشاه دانلود




من حتی بوی عطرت هم // دارم به چشم می بینم

کنار خاطراتی که // گذاشتی بی تو میشینم

در این ساعت برای شما آهنگ جدید و بسیار زیبایی از هامون اجتماعی به نام دعای من را اماده کرده ایم.

دعای من را با 2 کیفیت میتوانید دریافت کنید

نام آهنگ : دعای من // خواننده : هامون اجتماعی

ترانه ، آهنگ و تنظیم : حمید مرادی


به دنیا حضور تو ، به دنیال یه تسکینم

بااین باری که رو دوشم، گذاشتی خیلی سنگینم


----

بگو چند قطره تو چشمات ، به چشمام اشک بدهکاری

بگو چند قطره تو رگهات ، به رگهام خون بدهکاری

برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

دعای من

 

کیفیت 320

دعای من

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

دعای من

 

کیفیت 320

دعای من

 

برای اطلاع و دریافت جدیدترین آهنگ ها عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید


با کلیک روی +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 19,580
  • بازدید سال : 184,620
  • بازدید کلی : 19,839,176
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات