loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1698 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

جدیدترین محصول سال ۲۰۱۲ – فقط و فقط در فروشگاه ما

پیپ جادویی آبی چند منظوره Magic Water Pipe

برای اولین بار در ایران – ساخته شده از بهترین مواد

بسیار کوچک و قابل حمل – دارای محفظه مخصوص برای سیگار

بهترین هدیه برای کسی که به سلامتی او اهمیت می دهید

بسیار سالم تر از پیپ های معمولی

به صورت کاملا موثر جرم موجود در دود سیگار و توتون و تنباکو را می گیرد و باعث کاهش آسیب ها به دستگاه تنفسی شما می گردد

از سیگار کشیدن خود لذت ببرید-با کمترین آسیب دود به ریه شما

با سبک جدید ، ساختار عملی و معقول

استفاده بسیار آسان

ضرر سیگار را برای اطرافیان خود به حداقل برسانید

بهترین انتخاب برای افراد سیگاری

دارای ۲ سر قابل تعویض (برای کشیدن سیگار و پیپ)

شستشوی آسان با جدا شدن کلیه قطعات

قابل استفاده با دخانیات سبک ، توتون ، تنباکو و یا سیگار

» قیمت: 15,900 تومان



دانلود آهنگ عذاب وجدان - علی عبدالمالکی + متن آهنگ


راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - آهنگ ایرانی - موسیقی - عذاب وجدان - علی عبدالمالکی - دانلود آهنگ جدید عذاب وجدان علی عبدالمالکی - متن اهنگ عذاب وجدان علی عبدالمالکی - اهنگ های علی عبدالمالکی - پادشاه دانلود 



در این ساعت برای علاقمندان به علی عبدالمالکی  اهنگ جدید ، زیبا و بسیار شنیدنی عداب وجدان را بهمراه متن این اهنگ آماده کرده ایم که قطعا از ان لذت خواهید برد.

آهنگ : عذاب وجدان // خواننده : علی عبدالمالکی 

شعر و ملودی: علی عبدالمالکی // تنظیم و میکس : امیر حیدری

به اطلاع علاقمندان به علی عبدالمالکی میرسانیم که قرار است کنسرت جدید

ایشان در 8 شهریور در کیش برگزار شود.

At this time a new song for the lovers of Ali Abdolmaleki beautiful and very interesting Dab with conscience have prepared the text of this song will definitely enjoy it.

Song: Doom of conscience / / Singer: Ali Abdolmaleki

Lyrics and melody: Ali Abdolmaleki / / Set Mix: Amir Heydari

Ali Abdolmaleki raise is interested to know that a new concert

Their faith will be held at 8 Shahrivar


عذاب وجدان نگیر، من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر، من حلالت کردم
تو خیانت کردی، من حلالت کردم
بهش عادت کردی، من حلالت کردم
من حلالت کردم، من حلالت کردم

دستات تو دست اونه
خدا میدونه دارم میشم دیوونه
از دست این زمونه دلم خونه
قلبم شکسته خدا
چرا عشقم شد از من جدا
دارم می میرم من بی صدا

عذاب وجدان نگیر، من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر، من حلالت کردم
تو خیانت کردی، من حلالت کردم
بهش عادت کردی، من حلالت کردم
من حلالت کردم، من حلالت کردم

دستات تو دست اونه
خدا میدونه دارم میشم دیوونه
از دست این زمونه دلم خونه
قلبم شکسته خدا
چرا عشقم شد از من جدا
دارم می میرم من بی صدا

عذاب وجدان نگیر، من حلالت کردم
برو و دستاشو بگیر، من حلالت کردم
تو خیانت کردی، من حلالت کردم
بهش عادت کردی، من حلالت کردم
من حلالت کردم، من حلالت کردم


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

عذاب وجدان

 

کیفیت 320

عذاب وجدان

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

عذاب وجدان

 

کیفیت 320

عذاب وجدان

 

برای اطلاع و دریافت آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 246
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 1,171
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,815
  • بازدید ماه : 1,236
  • بازدید سال : 166,276
  • بازدید کلی : 19,820,832
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات