loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 347 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

 

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا




آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام بیهوش بهمراه متن

با دو کيفيت، پخش آنلاين و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : بیهوش // خواننده : سهراب پاکزاد

ترانه : علی ایلیا // موزیک و تنظیم : Taimaz Etaati

Download  Sohrab Pakzad  New Song called Bihosh

متن(شعر) آهنگ " بیهوش " سهراب پاکزاد


تو باز ساکتی مثل همیشه یه چیزی تو دلم ساکت نمیشه

باید بهت بگم من بیقرارتم وقتی کنارتم

که بی ارادمو حالم که مبهمه حالا که دست تو نزدیکه دستمه

گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه عطرت داره منو بیهوش میکنه

وقتی که با منی فکر نرفتنم من بغضه عشقم پیشه تو میشکنم

جوری که با توام نیستم من با کسی

من میرسم به عشق وقتی که میرسی

که بی ارادمو حالم که مبهمه حالا که دست تو نزدیکه دستمه

گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه عطرت داره منو بیهوش میکنه

وقتی که با منی فکر نرفتنم من بغضه عشقم پیشه تو میشکنم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ ها جدید♫♫♫

جوری که با توام نیستم من با کسی

من میرسم به عشق وقتی که میرسی

تو باز ساکتی مثله همیشه

که بی ارادمو حالم که مبهمه

حالا که دست تو نزدیکه دستمه

گوشم سکوتتو خوب گوش میکنه

عطرت داره منو بیهوش میکنه

وقتی که با منی فکر نرفتنم

من بغضه عشقم پیشه تو میشکنم

جوری که با توام نیستم من با کسی

من میرسم به عشق وقتی که میرسی

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 12.4 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 4.98 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ






این گوشی نه تنها برای سرگرمی میباشد بلکه وسیله ای آموزشی برای کودک شما هست . این موبایل لمسی در حافظه خود آموزش زبان انگلیسی ,ضبط و تکرار کلمه , منو تفریحی مثل زنگ , سخنگوی خنده دار گربه و غیره … هست . همچنین این گوشی دارای امکان لمس گربه میباشد که با لمس قسمتهای مختلف گربه صداش رو رو سر خود میذاره و شما رو میخندونه ..
اگر به دنبال یک گوشی لمسی زیبا و شیک برای فرزند خود هستید اگر میخواهید یک هدیه زیبا به عزیزانتان بدید پیشنهاد ما موبایل لمسی بچه گانه تام سخنگو می باشد.

موبایل لمسی گربه سخنگو دارای ظاهری شبیه Samsung Galaxy S4 داشته و دارای10 امکانات متفاوت میباشد .

خريد پستي
قیمت: 33600تومان 
قيمت : 28000 تومان
گوشی کودک تاچ می Touch Me
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 19,929
  • بازدید سال : 184,969
  • بازدید کلی : 19,839,525
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات