loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 385 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

 

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا



آهنگ جدید سعید کرمانی به نام خبر حالتو بهمراه متن

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کدپخش آهنگ

نام آهنگ : خبر حالتو // خواننده : سعید کرمانی

ترانه و آهنگ : سعید کرمانی // تنظیم : امیر عرشیا // میکس : حامد برادران

Song name: Khabar Haleto                  Singer: Saeed Kermani

Lyrics & Music: Saeed Kermani            Arrangement: Amir Arshia

Download  Saeed Kermani  New song called Khabar Haleto

متن(شعر) آهنگ " خبر حالتو " سعید کرمانی 


تو یه لحظه خودم و غرق یادت میکنم

به هم دور و بریات من حسادت میکنم

آره من عاشقم و این و ثابت میکنم

توی زندگیم تو رو شریک ثابت میکنم

خبر حالتو یکی دیگه داده به من

احوالت و یکی دیکه داده به من

اره حالتو یکی دیگه داده به من

آره حال تو رو احوال تو رو

خبر حالتو یکی دیگه داده به من

احوالت و یکی دیکه داده به من

اره حالتو یکی دیگه داده به من

آره حال تو رو احوال تو رو

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

من ازت یه چیز میخوام فقط بگو آره به من

بگو که عاشقمی به قلب بیچاره ی من

تو نباشی نمیشه دیگه نفس نمیکشم

تا بدونم که دلت چه احساسی داره به من

خبر حالتو یکی دیگه داده به من

احوالت و یکی دیکه داده به من

اره حالتو یکی دیگه داده به من

آره حال تو رو احوال تو رو

خبر حالتو یکی دیگه داده به من

احوالت و یکی دیکه داده به من

اره حالتو یکی دیگه داده به من

آره حال تو رو احوال تو رو

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 8.76 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.49 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " خبر حالتو "





حشره كش برقي RIDDEX با تخفیف فوق العاده!!

قیمت ها شکسته شد!! گران نخرید!!

يك وسيله استثنايي كه ساختمان رو براي

جانوراي موزي تبديل به يك فضاي آزار دهنده مي كنه !!!

آيا از دست حشرات موزي داخل منزل عاصي شده ايد !!!

ديگه لازم نيست غريبه ها را بياريد

كه در گوشه و كنار زندگيتون تا محل كارتون سم بپاشند

RIDDEX وسيله اي در عرصه نبرد با موجودات موزي انقلابي به پا كرده !!!

فقط كافي اونو به پريز برق بزنيد ...

مناسب براي پاكسازي منزلتان از تمام جانوران و حشرات موزي و مزاحم

براي هميشه از شر موش، سوسك درشت آمریکایی، مورچه و عنكبوت در منزل خود راحت شويد

بوي بد و غير قابل تحمل اسپري ها را فراموش كنيد ...

بهترين راه حل براي از بين بردن حشرات و جانوران موزي

اين دستگاه با تمام چيز هايي كه تا به حال ديديد متفاوت هست!!!

قیمت ها شکسته شد!! گران نخرید!!

قيمت : 22800تومان 
قيمت : 19000 
تومان

خريد پستي

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 632
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,803
  • بازدید ماه : 15,273
  • بازدید سال : 180,313
  • بازدید کلی : 19,834,869
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات