loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 313 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2462.jpg

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ
نام آهنگ : همون همیشگی // خواننده : مجید رستمی
ترانه : روح الله همتی //آهنگ : مجید رستمی //تنظیم : امیر آریا

متن(شعر) آهنگ " همون همیشگی " مجید رستمی

حالم خرابه و بی رنگه زندگی
میدونی تنگ شده ,همون همیشگی
همون همیشگی همون شبای سرد
اگه هنوز منو دوست داری خب برگرد
دلم وای دلم  … بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم
سکوت شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم
نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم
بیا میخوام آینه ی اتاقو برات عاشق کنم
♫♫♫♫♫♫
♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫
حالم خرابه و قلبم پر از غمه دنیام بدون تو انگار جهنمه
دورم ازت ولی دلتنگتم هنوز همدرد من شده این آه سینه سوز
دلم  وای دلم  بازم منو دلم
سکوت شبو .. بازم به هم زدیم
بازم منو دلم تو کوچه ها تنها بی تو قدم زدیم
سکوت شبو ما با گریه هامون بازم به هم زدیم
نیستیو دیگه من کم مونده از عشقت یه گوشه دق کنم
♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫
آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.74 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.89 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " همون همیشگی " مجید رستمی





دارای دوربیــــــن و رادیــو FM و منـــــــوی فارســـــــــی

دارای نرم افزارهای شبکه اجتماعی نظیر واتساپ و فیسبوک

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحبHTC ONE  شـــوید

http://hamkaran.net/upload/uc_2450.jpg

 

گوشی موبایل دو سیم کارت همزمان فعال طرح HTC One

دارای شارژر , هدفون, و هندزفری طرخ Beats بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,738
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,926
  • بازدید ماه : 19,396
  • بازدید سال : 184,436
  • بازدید کلی : 19,838,992
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات