loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 493 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید هادی عزیزی به نام ماه تماشایی من بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Hadi Azizi  New song called   My Spectacular moon

نام آهنگ : ماه تماشایی من // خواننده : هادی عزیزی

ترانه : داود رحمت اللهی //آهنگ و تنظیم : وحید مهراد // میکس : امیر بابایی

Song name:  my Spectacular moon                Singer: Hadi Azizi

Lyrics:Davod Rahmatolahi        Music &  Arrangement: Vahid Mehrad    MIX: Amir Babaie

متن(شعر) آهنگ " ماه تماشایی من " هادی عزیزی


از اسمون اومدی تو این خونه رو روشن کنی

اومدی تا با خنده هات دنیا رو مال من کنی

امید زندگیم شدی نور لحظه های من

من کوه میشم واسه تو به شونه هام تکیه بزن

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

چشم به جهان وا کردی و دلبستم از عمق وجود

هیچ چیزی از میلاد تو برام مبارک تر نبود

مهتاب این خونه شدی تو شب تنهایی من

دستامو محکمتر بگیر ماه تماشایی من

♫♫♫♫♫♫

بغض تو روی شونه هام از کوه  هم سنگین تره

چشمای تو ابری بششه دنیامو بارون میبره

چشم تو رو میبوسم و میپیچه عطر آسمون

من جونمو میدم برات به جای من زنده بمون

خورشید شو طلوع کن رو سینه خاموش من

قلبم برات دریا شده جاری شو تو آغوش من

مهتاب این خونه شدی تو شب تنهایی من

دستامو محکمتر بگیر ماه تماشایی من

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.50 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.77 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " ماه تماشایی من " هادی عزیزی در وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 2,217
  • بازدید ماه : 7,679
  • بازدید سال : 172,719
  • بازدید کلی : 19,827,275
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات