loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 460 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

http://hamkaran.net/upload/uc_2149.gif


 

http://hamkaran.net/upload/uc_2148.jpg

 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط :38000  25000 تومان



آهنگ جدید رضا شیری و میلاد قلیزاده به نام سوء تفاهم بهمراه متن

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Reza Shiri FT Milad Gholipor  New song called Misunderstanding

نام آهنگ : سوء تفاهم // خواننده : رضا شیری و میلاد قلی زاده

ترانه ، تنظیم و میکس : مسعود جهانی // آهنگ : رضا شیری

Song name: Misunderstanding                 Singer: R.Shiri Ft Milad Gholizadeh

Lyrics &Arrangement : Masod Jahani      Music: Reza Shiri

upload/uc_866.gif

متن(شعر) آهنگ " سوء تفاهم " رضا شیری و میلاد قلی زاده


عیده و عید امسال جدا شدی عزیزم

تبریک میگم و اشکی نموند به پات بریزم

هر ثانیه ش عذابه بعد تو امسال من

انگار نشد یه راهی بیفته تو فال من..

بارونی شده چشای من

با اونی دوست داره به جای من

خوشحالی سر رو شونه هاش بذار

آرومی حتی به روی من نیار

بارونی شده چشای من

با اونی دوست داره به جای من

خوشحالی سر رو شونه هاش بذار

آرومی حتی به روی من نیار

 ♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

یادم نمیره اصلاً دل به دل تو بستم

حرفایی که قشنگ بود چطور رد شدی از من

سوء تفاهمی شد بین من و تو انگار

میشد حل شه ولی تو

اصلاً نخواستی اینبار

بارونی شده چشای من

با اونی دوست داره به جای من

خوشحالی سر رو شونه هاش بذار

آرومی حتی به روی من نیار

بارونی شده چشای من

با اونی دوست داره به جای من

خوشحالی سر رو شونه هاش بذار

آرومی حتی به روی من نیار

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫


آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.04 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " سوء تفاهم " رضا شیری در وبلاگ شما







upload/uc_864.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 352
  • بازدید سال : 230,215
  • بازدید کلی : 19,884,771
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات