loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1182 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2252.jpg


آهنگ جدید علی زندوکیلی به نام ترش رو بهمراه متن (شعر)

کاری از گروه دارکوب

با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Ali ZandVakili  New song called Grumpy

نام آهنگ : ترش رو // خواننده : علی زندوکیلی

ترانه : داود غلامی // آهنگ و تنظیم : گروه دارکوب // میکس : آرش پاکزاد

Song name:Grumpy                  Singer: Ali ZandVakili

Lyrics: Davood Gholami       Music & Arrangement: Darkoob Band      Mix: Arash Pakzad

http://hamkaran.net/upload/uc_2299.gif

متن(شعر) آهنگ " ترش رو " علی زندوکیلی


روز اول که می‌‌خندیدی

دلمه ز شاخه می‌‌چیدی

میون لشکری از خوبا

کسی‌ غیر مو نمی‌‌دیدی

دلم رنجوره، رفیقم یارم

شدم حیرونت اقد نیازارم

دلم رنجوره، رفیقم یارم

شدم حیرونت اقد نیازارم

♫♫♫♫♫♫

ولی‌ امروز دلت سنگینه

پای حرف مو نمی‌‌شینه

دل سنگ ترش روی تو

پر پره دلمه نمی‌بینه

حواسم پرت چشات یارم

زلال چشمات کرده گرفتارم

حواسم پرت چشات یارم

زلال چشمات کرده گرفتارم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

زمستون بود دلدارم نیومد

چراغ شوم تارم نیومد

دلم خوش به بهار پیش رو بود

باهارم رفت و یارم نیومد

قطار اشکم هر شو به راهه

دل داغونم طاقت نداره

رفیقون ببرین خبر به یارم که یار جونیت چش انتظاره

دلم رنجوره، رفیقم یارم

شدم حیرونت اقد نیازارم

حواسم پرت چشات یارم

زلال چشات کرده گرفتارم

دلم رنجوره، رفیقم یارم

شدم حیرونت اقد نیازارم

حواسم پرت چشات یارم

زلال چشات کرده گرفتارم

♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 10.7 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 4.24 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " ترش رو " علی زندوکیلی در وبلاگ شما





http://hamkaran.net/upload/uc_2297.jpg

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,809
  • بازدید ماه : 15,279
  • بازدید سال : 180,319
  • بازدید کلی : 19,834,875
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات