loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 372 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (1)

آموزش شمع سازی

آموزش شمع سازی


ساخت زیبا ترین شمع های تزئینی !

طراح و سازنده شمع های زینتی منزل خود باشید !

دنیای از زیبایی و جذابیت را با ساده ترین وسایل رقم بزنید !



 /upload/uc_1385.jpg

مجموعه آموزشی بسیار مفید برای خود اشتغالی و در آمد زایی !

قابل استفاده در تمام دستگاههای پخش خانگی و کامپیوترها

 

با آموزش شمع سازی و ساخت شمع های زینتی زینت بخش منزل خود باشید

قیمت : 95,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


گوشی 4 سیمکارته X3A Scolor


گوشی 4 سیم كارته X3-A-S_color


/upload/uc_1494.jpg

4 سیم کارت در یک گوشی + دوربین + رادیو + تلویزیون آنالوگ

با منوی فارسی و انگلیــسـی و امــكانـاتی بی نظیر

« مشاهده شبکه های تلویزیون روی گوشی »
 

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 4 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد کامل ، رادیو ، اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا

 

قیمت : 1,890,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید رضا حجازی به نام با تو میمونم بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي رضا حجازی  به نام " با تو میمونم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيزآماده شده است.شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد.

نام آهنگ : با تو میمونم // خواننده : رضا حجازی

ترانه ، آهنگ و تنظیم : مهرداد قبادی // میکس : علی ضیا

متن(شعر) آهنگ " با تو میمونم "رضا حجازی


نگو نمیشه که من و تو باهم باشیم وقتی میگم دوست دارم

فکرشم نکن که یک روزی بخوای جدا شیم من که بی تو نمیتونم

وقتی که من صداتو میشنوم همه غما یادم میره

با این حرفای دلخراش نزار صدات یادم بره

من با تو میمونم از چشات میخونم تا همیشه من به تو پابندم

بخند و با چشمات منو عاشقتر کن دل و دیونه تر از قبلا کن

من با تو میمونم از چشات میخونم تا همیشه من به تو پابندم

بخند و با چشمات منو عاشقتر کن دل و دیونه تر از قبلا کن

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

ممنونم از تو که با چشمات هیجان دادی به دنیام عزیزم

این چشم من دیگه جز تو چیزی نمیبنه عاشقتم هنوزم

با تو دنیای من داره زیبا میشه ازت دور نمیشم عزیزم

کی جز من واست میمیره عشقم بدون دنیای منی عزیزم

من با تو میمونم از چشات میخونم تا همیشه من به تو پابندم

بخند و با چشمات منو عاشقتر کن دل و دیونه تر از قبلا کن

من با تو میمونم از چشات میخونم تا همیشه من به تو پابندم

بخند و با چشمات منو عاشقتر کن دل و دیونه تر از قبلا کن

♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.87 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " با تو میمونم " رضا حجازی در وبلاگ شما




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مینا در تاریخ 1393/10/03 و 10:54 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه این آهنگ دوسش دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,651
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,839
  • بازدید ماه : 19,309
  • بازدید سال : 184,349
  • بازدید کلی : 19,838,905
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات