loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 323 شنبه 03 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مهرزاد خواجه امیری به نام دلم می خواست بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دلم می خواست از مهرزاد خواجه امیری - متن و تکست آهنگ دلم می خواست - کد پخش آهنگ دلم می خواست

آهنگ جديد و بسيار زيباي مهرزاد خواجه امیری  به نام " دلم می خواست  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : دلم می خواست // خواننده : مهرزاد امیرخانی

ترانه : پریسا گوهری // آهنگ  تنظیم : مهرزاد امیر خانی

متن (شعر) آهنگ " دلم می خواست " مهرزاد خواجه امیری


دلم می خواد خودت باشی که بازم مثل سابق شی

باید حس تو برگرده تو می تونی که عاشق شی

روی فکر و تن و قلبم جای دوست داشتنا مونده

چه آسون میرم از یادت کسی تو گوش تو خونده

پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود

www.dlking.ir

میشه آینده ت و حس کرد که از هر آدمی سیری

نمی تونی خودت باشی هنوزم تحت تاثیری

واسه برگشتن حست چقدر بیهوده می جنگم

واسه هر چی که قبلا بود منه دیونه دلتنگم

تو حتی توی فکر من شبیه قصه ها بودی

 باید به قصه بد بین شد تو میری سمت نابودی

تو میری سمت نابودی

♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت320    حجم: 8.69 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جدید


کد پخش آهنگ " دلم می خواست " مهرزاد خواجه امیری در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,704
  • بازدید ماه : 17,174
  • بازدید سال : 182,214
  • بازدید کلی : 19,836,770
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات