loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 318 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ خاطرات تو از ناصر صدر - متن و تکست آهنگ خاطرات تو ناصر صدر - کد پخش آهنگ خاطرات تو در وبلاگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي ناصر صدر  به نام " خاطرات تو  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : خاطرات تو // خواننده : ناصر صدر 

ترانه : توراندخت تفنگچی // آهنگ و تنظیم : سل رکورد// میکس : بهزاد شهریاری

پخش آهنگ " خاطرات تو " ناصر صدر 





متن (شعر) آهنگ " خاطرات تو " ناصر صدر

شب من نداره دیگه بی تو رنگ مهتاب
می بینم تو رو توی خواب
مثل یک خورشید بر من بتاب
خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار
این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار
نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای سرد انتظار
نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
می خواستم تو رو فقط واسه ی این دل خودخواه
روزای خوشی شد کوتاه
عشق تو، تو دلم یک اشتباه 
خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار
این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار
نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای  سرد انتظار
نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.85 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.14 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " خاطرات تو " ناصر صدر در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 642
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 3,390
  • بازدید ماه : 8,852
  • بازدید سال : 173,892
  • بازدید کلی : 19,828,448
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات