loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 795 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید علیرضا آذر و امیر عباس گلاب به نام اتاق بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

** برای دوستداران دکلمه **

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب - متن و تکست آهنگ اتاق - کد پخش آهنگ اتاق

آهنگ جديد و بسيار زيباي علیرضا آذر و امیر عباس گلاب  به نام " اتاق  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : اتاق // شعر و دکلمه : علیرضا آذر

خواننده و آهنگساز : میلاد بابایی ، امیر عباس گلاب // تنظیم : علی تیرداد

پخش آهنگ " اتاق " 




متن (شعر)آهنگ " اتاق "

نقش یک مرد مرده در فالت توی فنجان مانده بر میزم
خط بکش دور مرد دیگر را قهوه ات را دوباره می ریزم
زندگی از دروغ تا سوگند خسته از زیر و روی رو در رو
زیر صورت هزارها صورت خسته از چهره های تو در تو
چشم بستی به تخت طاووسم در اتاقی که شاه من بودم
مرد تاوان اشتباهت باش آخرین اشتباه من بودم
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫  پادشاه دانلود 
چشم واکردم از تو بنویسم لای در باز و باد می آمد
از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می آمد
مفت هم بوسه ام نمی ارزد وای از این عشق های دوزاری
هی فرار از دو سوی خود رفتن آخ از این مردهای اجباری
مثل ماهی معلق از قلاب زیر بار الاغ ها مردن
بر چلیپای تخت ها مصلوب با خودت در اتاق ها مردن
زندگی از دروغ تا سوگند خسته از زیر و روی رو در رو
 زیر صورت هزارها صورت خسته از چهره های تو در تو
بی گناه از شکنجه ها زخمی پشت هم اتهام ها خوردن
هق هق از درد و الکن از گفتن انتهای کلام رو خوردن
غرقه در موج های پیش آمد گوشه گوش های دور از من
پشت سکان خدا نشست اما باز ناخدا پرستیدم
دل به دریای هر چه باداباد قایقم را به بادها دادم
ناگزیز ار گریز از ماندن توی شیب مسیر افتادن
بادبان پاره عرشه بی سکان
قایقم رفت و قبل ساحل مرد پیکرش داشت وقت جان کندن روی گل ها تلو تلو می خورد
دستم از هرچه  هست کوتاه است
 از جهان قایقی به گل دارم بشنو ای شاه گوش ماهی ها
دل اگر نیست درد و دل دارم
چشم واکردم از تو بنویسم لای در باز و باد می آمد 
از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می آمد
با زبان با نگاه با رفتن زخم جز زخم های کاری نیست 
پای اگر بود پای رفتن بود
دست اگر هست دست یاری نیست
از کمرگاه چله ها رفتند از پی تیرها نباید گشت 
چشم بردار علیرضا بس کن از کمان رفته بر نخواهد گشت
آسمان هیچ سربلندی بود از صعودی که نیست افتادم 
لااقل با تو بال واکردم زندگی را اگر هدر دادم
استخوان وفا به دندانم زوزه از سوز مثل سگ مردن
زندگی چوب لای چرخم کرد پشت پا پشت استخوان خوردن
لاشه ی باد کرده ای بودم آمد از روبرو ولی نشناختم
صورتی را که دوستش میداشت چهره چرخاند و تف  زمین انداخت
این منم مرد تا همین دیروز مرد پابند آرزوهایت
 مرد یک عمری کودکی کردن لا به لای بلند موهایت خاطرت هست روزگارم را
جایگاه مقدسی بودم وزن یک عشق روی دوشم بود من برای خودم کسی بودم
من برای خودم کسی هستم دور و برخورده عشق هم کم نیست
آنکه دل از تو برد هر کس هست بند انگشت کوچکم هم نیست
میشد از وردهای کولی ها باد و آه و قسم طلسمت کرد
می شد آن سیب سرخ جادو را از تو پنهان و با تو قسمت کرد
میشد از خود بگیرمت اما زور بازو به دست هایم نیست
می شد از رفتنت گذشت اما جان در اندازه های پایم نیست
زندگی سرد بود اما خوب خانه و سقف و سایه ای هم بود
گهگداری نوشته ای چیزی از قلم دستمایه ای هم بود
زندگی سرد بود اما عشق می توانست کارگر باشد
میتوان قطب را جهنم کردم پای دل اگر در میان باشد
خواب دیدم که شعر و شاعر را هر دو را در عذاب میخواهی
از تعابیر خواب ها پیداست خانه ام را خراب میخواهی
دست در دست دیگری برگرد
خانه ام را خراب خواهی کرد
دیگر ای داغ دل چه میخواهی از چنین مرد زیر آواری 
رد شو ازاین درخت افتاده میتوانی که دست برداری
لحن آن بوسه های ناکرده است بیت ها را جدا جدا کردست
گفته بودی همیشه خواهی ماند سنگ بارید شیشه خواهی ماند
گفته بودی ترک نخواهی خورد دین و دل از کسی نخواهی برد
گفته بودی عروس فردایی با جهانم کنار می آیی
گفته بودی دچار باید بود مرد این روزگار باید بود
گفته بودی بهار در راه است ماه باران سوار در راه است
گفته بودی ولی نشد انگار دست از این کودکانه ها بردار
گفته بودم نفاق می افتد اتفاق اتفاق می افتد
گفته بودم شکست خواهم خورد از تو هم ضربه شست خواهم خورد
گفته بودم در اوج ویرانی از من و خانه رو بگردانی 
هر چه بودو نبود خواهد مرد
مرد این قصه زود خواهد مرد
ماجرا زخم و داستان ها درد
نازنین پیچ قصه را برگرد
نازنین قصه ها خطر دارند نقش ها نقش زیر سر دارند
نازنین راه و چاه را گفتم
آخر اشتباه را گفتم
گفتم اما عقب عقب رفتی شب شنیدی و نیمه شب رفتی
دیدی آخر نفاق هم افتاد اتفاق از اتاق هم افتاد
از اتاقی که باز تنها ماند پر کشیدی و لای در واماند
چشم وا کردم از تو بنویسم لای در باز و باد می آمد
از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می آمد
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫  پادشاه دانلود  
www.dlking.ir
با دعاهای پشت در پشتم
باید این درد مختصر میشد
حرف ها را به کوه می گفتم قلبش از موم نرم تر میشد
بین این ماههای هر جایی ماه من در محاق می افتد
قصه از خانه پیش میاید اتفاق از اتاق می افتد
در اتاقی که پیش از این ها در سرت فکر و ذکر رفتن داشت
در اتاقی که روی کاشی هاش پشت پاهات آرزو می کاشت
لای دیوارها چروکیدن در نمایی که تنگ تر میشد
هر چه این دوربین جلو می رفت مرگ من هم قشنگ تر میشد
خارج از قسمتی که من باشم
در اتاقی که ضرب در مردم نان از این سفره دور خواهد شد
ده طرف داس و یک طرف گندم
نقش یک مرد مرده در فالت توی فنجان مانده بر میزم
خط بکش دور مرد دیگر را قهوه ات را دوباره می ریزم
چشم بستی به تخت طاوسم در اتاقی که شاه من بودم
مرد تاوان اشتباهت باش آخرین اشتباه من بود
دردسرهای ما تفاوت داشت
من سرم گرم پای بستن بود نقشه ها می کشید چشمانت
 چشم ها چشم دل شکستن بود
در نگاهت اتاق زندان است
پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود    
این طرف سفره های اجباری آن طرف تر بساط خود خوردن
هر طرف حکم دیگر ازاری غوطه ور در سیاه شب بودن
صبح فردای آنچه را دیدن در خیالم نرفته برمیگشت
هم تو را هم مرا نبخشیدم
جای پاهای خیس از حمام تا اتاقی که رفتنت را رفت
یک قدم مانده بود تا برگرد یک قدم مانده تا تنت را رفت
چشم وا کردم از تو بنویسم لای در باز و باد می آمد
از مسیری که رفته بودی داشت موجی از انجماد می آمد
رفته ای کوله پشتی ات هم نیست
رفتی اما اتاق پابرجاست
گیرم از یاد هر دومان هم رفت
خاطرات چراغ پابرجاست
شاهدان حرفای پنهانند آن چراغی که تا سحر میسوخت
گوش خود را به حرف ما میداد
چشم خود را به چشم ما میدوخت
لای در باز و سوز می امد قلبم اتشفشانی از غم بود
عقده ها حس و حال طغیان داشت
کنج پاگرد یک تبر هم بود
زیر پلکم تگرگ باران بود 
در اتاقم هوا که ابری شد رو به اینه حرص ها خوردم
کینه ام سینه ستبری شد
رو به برفی سپید میرفتم  ردپاهات رو به خون میرفت
مثل گرگی که بوی آهو را عطر موهات تا جنون میرفت
با نگاهی دقیق میگشتم هی به دنبال جای پا بودم
ذهن آن هر چه بود را خواندم  لای جرز نشانه ها بودم
تا نگاهی به پشت سر کردم پشت هر جای پا درختی بود
این درختان هویتم بودند من تبر انتقام سختی بود
ترسم از مرگ بیشتر میشد تا تبر روی دوش چرخاندم
هر درختی که ضربه ای میخورد
زیر آوار درد میماندم
توی هر برگ هم تو هم من بود
ساقه ها ساق پای ما بودند
آن تبر حکم مرگ ما را داشت
این درختان به جای ما بودند
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت128    حجم: 15.1 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " اتاق " در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید






برچسب ها دانلود آهنگ جدید علیرضا آذر و امیرعباس گلاب به نام اتاق , دانلود آهنگ جدید اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , دانلود آهنگ اتاق علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , دانلود دکلمه زیبای اتاق علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , آهنگ جدید علیرضا آذر و امیرعباس گلاب به نام اتاق , آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , آهنگ جدید اتاق علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , متن آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , متن و تکست آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , کد پخش آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب در وبلاگ ها , کد پخش آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , متن و دانلود آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , متن تکست و دانلود آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , کد پخش و دانلود آهنگ اتاق از علیرضا آذر و امیرعباس گلاب , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ علیرضا آذر و امیرعباس گلاب با کیفیت عالی , دانلود آهنگ اتاق علیرضا آذر و امیرعباس گلاب با لینک مستقیم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,138
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,138
  • بازدید ماه : 20,577
  • بازدید سال : 185,617
  • بازدید کلی : 19,840,173
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات