loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 531 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
با دو کیفیت ، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ بی خداحافظ از احمد سلو - متن و تکست آهنگ بی خداحافظ از احمد رضا شهریاری - کد پخش آهنگ بی خداحافظ
آهنگ جديد و بسيار زيباي احمد رضا شهریاری (احمد سلو )  به نام " بی خداحافظ  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 
نام آهنگ : بی خداحافظ // خواننده : احمدرضا شهریاری (احمدسلو)
ترانه ، آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری
پخش آهنگ " بی خداحافظ " احمد سلو



متن (شعر) آهنگ " بی خداحافظ " احمد سلو

پر حرفی می دونم اینجوری ساکت نشو
بذار خوب نگات کنم بی خداحافظ نرو
دل به دریا می زدم من جلوت زانو زدم
واسه موندن تو این خونه قید دنیا رو زدم
دل به دریا می زذم من جلوت زانو زدم
واسه موندن تو این خونه قید دنیا رو زدم
واسه تنها شدن آماده نیستم ولی تو خودت و آماده کردی
دلت میره ولی یادت می مونه یه روز می فهمی که با دلم چی کردی
واسه تنها شدن آماده نیستم ولی تو خودت و آماده کردی
دلت میره ولی یادت می مونه یه روز می فهمی که با دلم چی کردی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
سرت و بالا بگیر من که چیزی نمیگم
فقط می خوام نگات کنم نگو راضی نمیشم
من که حرفام و زدم روبه روت زانو زدم
تو که میشنیدی ولی  از غمت زار می زدم
من که حرفام و زدم روبه روت زانو زدم
تو که میشنیدی ولی من از غمت زار می زدم
واسه تنها شدن آماده نیستم ولی تو خودت و آماده کردی
دلت میره ولی یادت می مونه یه روز می فهمی که با دلم چی کردی
واسه تنها شدن آماده نیستم ولی تو خودت و آماده کردی
دلت میره ولی یادت می مونه یه روز می فهمی که با دلم چی کردی
♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 10 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.97 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " بی خداحافظ " از احمد سلو برای وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود کپی کنید






برچسب ها دانلود آهنگ جدید احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) به نام بی خداحافظ , دانلود آهنگ بی خداحافظ از احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , دانلود آهنگ جدید بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , آهنگ جدید احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) به نام بی خداحافظ , آهنگ جدید بی خداحافظ از احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , متن آهنگ بی خداحافظ از احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , متن و تکست آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , کد پخش آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) در وبلاگ ها , کد پخش آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , متن و دانلود آهنگ بی خداحافظ از احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , متن تکست و دانلود آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , متن کد پخش و دانلود آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ جدید احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) به نام بی خداحافظ با دو , متن و دانلود آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) با لینک مستق , پخش مستقیم و کد پخش آهنگ بی خداحافظ احمد رضا شهریاری ( احمد سلو) , دانلود آهنگ , متن آهنگ , کد پخش آهنگ در وبلاگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,130
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,130
  • بازدید ماه : 20,569
  • بازدید سال : 185,609
  • بازدید کلی : 19,840,165
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات