loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 462 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید یوسف انوشه به نام تو بمون لیلا بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تو بمون لیلا از یوسف انوشه - متن و تکست آهنگ تو بمون لیلا از یوسف انوشه

آهنگ جديد و بسيار زيباي یوسف انوشه  به نام " تو بمون لیلا  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : تو بمون لیلا // خواننده : یوسف انوشه

آهنگ : سروش ملک پور // تنظیم و میکس : مسعود مفیدی

پخش آهنگ " تو بمون لیلا " یوسف انوشه




متن (شعر) آهنگ " تو بمون لیلا " یوسف انوشه

عشق من توی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا
عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم
من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم
عشقت شد همه وجودم از اول عاشقت بودم
دل من پای تو گیره نفسم واسه تو میره
برو به فکر خودت باش به نگام نگات اسیره
اگه تو نباشی پیشم واسه تو دیونه میشم
دیونه واست زیاده اما من آخریشم
میدونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
عشق من توی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا
عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم
من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم
عشقت شد همه وجودم از اول  عاشقت بودم
می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره
برو هر جا دلت خواست نری از غصه می میره
نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست
قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونه ست
می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره
برو هر جا دلت خواست نری از غصه می میره
نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست
قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونه ست
می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.29 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 2.92 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 981
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 981
  • بازدید ماه : 20,420
  • بازدید سال : 185,460
  • بازدید کلی : 19,840,016
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات