loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1523 شنبه 04 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید جاوید سلیمانی و رضا شیری به نام دست رو دلم نزار بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دست رو دلم نزار جاوید سلیمانی و رضا شیری - متن و تکست آهنگ دست رو دلم نزار رضا شیری

آهنگ جديد و بسيار زيباي جاوید سلیمانی و رضا شیری  به نام " دست رو دلم نزار  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

پخش آهنگ " دست رو دلم نزار " 




متن (شعر) آهنگ " دست رو دلم نزار "

باز میگی دلم هوس یکی دیگه رو داره
من فکر می کنم یکی داره بهونه میاره
از این همه شک دل من مثل قلب تو بیزاره
از دست تو نیست دلم از همه دنیا گرفته
با چشمای تو چشام حرف داره هفت روز هفته
هر کی امده دل و بازیچه کرده یک روز رفته
دست رو دلم نذار نمی بینی داغونم
آخه رابطمون شده مثل دو تا دیونه
دیگه رفتن هر دو تایی مون آسونه
دست رو دلم نذار شکسته زخمی میشی
دیگه من مثل هیزمم تو هم مثل آتیشی
داری با غم و قصه ها قاطی میشی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
هر کاری کنم یه روزی منو تنها می زاری
از دنیای من چرا این همه فاصله داری
من خسته شدم از این حرفای ساده ی تکراری
عشق من و تو مثل آدم مرده رو آبه
کو اون که می گفت دیگه تنها نمیشه بخوابه
این حوصله نیست دیگه اسم این عاشقی عذابه
دست رو دلم نذار نمی بینی داغونم
آخه رابطمون شده مثل دو تا دیونه
دیگه رفتن هر دو تایی مون آسونه
دست رو دلم نذار شکسته زخمی میشی
دیگه من مثل هیزمم تو هم مثل آتیشی
داری با غم و قصه ها تو قاطی میشی
دست رو دلم نذار نمی بینی داغونم
آخه رابطمون شده مثل دو تا دیونه
دیگه رفتن هر دو تایی مون آسونه
دست رو دلم نذار شکسته زخمی میشی
دیگه من مثل هیزمم تو هم مثل آتیشی
داری با غم و قصه ها تو قاطی میشی
 ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 9.13 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.63 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 475
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,663
  • بازدید ماه : 18,133
  • بازدید سال : 183,173
  • بازدید کلی : 19,837,729
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات