loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 396 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

لنزهای عکاسی حرفه ای با موبایل

پکیج لنز های عکاسی حرفه ای با موبایل برای غیر حرفه ای ها و حرفه ای ها

 

http://hamkaran.net/upload/uc_2091.jpg

امروز روز خوش شانسی شماست  زیرا:

لنزهای فیش آی، واید و ماکرویی که ما عرضه می کنیم این امکانات را به سادگی  و بدون نیاز به دانش حرفه ای عکاسی به گوشی های شما اضافه می کند تا بتوانید با موبایل خود عکسهای حرفه ای بگیرید

 

 

باوراین موضوع کمی مشکل میشود اگرببینید با یک گوشی موبایل می توانید عکس هایی آنچنان حرفه ای بگیرید

که از عهده دوربین های پیشرفته ای مانند Canon 5D MarkIII با لنزهای سری L برمی آید.

اما با افزودن این سه لنز کم حجم , کوچک , ارزان و لی با کیفیت میتوانید:

دیگر با دوربین های بزرگ و گرانقیمت خداحافظی کنید!

 

قیمت : 1,820,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین
** تیتراژ سریال دیگری ""
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دیگری از حمیدرضا گلشن - متن و تکست آهنگ دیگری از حمید رضا گلشن
آهنگ جديد و بسيار زيباي حمید رضا گلشن  به نام " دیگری  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. این آهنگ تیتراژ سریال " دیگری " میباشد که شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید
نام آهنگ : دیگری // خواننده : حمیدرضا گلشن 
ترانه : احمدامیر خیلی // آهنگ : رضا خسروی // تنظیم : پدرام کشتکار 
میکس : رضا پور رضوی
پخش آهنگ " دیگری " حمید رضا گلشن




متن (شعر) آهنگ " دیگری " حمیدرضا گلشن

تو خواستی خودم انتخابت کنم
نخواستی برای تو مجبور بشم
واسه اینکه یک لحظه عاشق بشم
چقدر دیگه باید ازت دور شم
بگو من کدوم راه و باور کنم
تو میدونی چی واسه من بهتره
تو باید نجاتم بدی زندگی منو داره از یاد من میبره
میخوای میشه که دستمو رو کنی
ولی دستتو برندار از سرم
واسه اینکه یک لحظه عاشق بشم
ببین حاضرم از خودم بگذرم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
چقدر اشتباهامو دیدی ولی
گذشتی و گقتی از عشق منه
میدونم یه حسی هنوز بین ماست
که بالاتر از هر پرستیدنه
خودم خواستم اینکه بعد از یه عمر
فقط دردمو از تو خواهش کنم
یه راهی نشوونم بده بعد ازین با تو جور دیگه نیایش کنم
میخوای میشه که دستمو رو کنی
ولی دستتو برندار از سرم
واسه اینکه یک لحظه عاشق بشم
ببین حاضرم از خودم بگذرم
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.49 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

بانک قراردادها

بانك نمونه قرار داد ها 2

upload/uc_1011.jpg

مجموعه اي كامل از قراردادهاي آماده بصورت

فايل هاي word و قابل ويرايش با امكان اضافه و هر نوع حذف

گلچينـــي بي نظيـــــر از انواع قراردادهــــا و قوانيـــن موجود در آن

شــامل قوانین حقوقي ، تجـــاري ،  اداري ، بازرگانـــي ، بين الملــلي

بيش از 600 نمونه قرارداد  فارسي  و  انگليسي براي بستن  قرادادهاي

داخل و يا خارج از كشور

قیمت : 55,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,504
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,692
  • بازدید ماه : 19,162
  • بازدید سال : 184,202
  • بازدید کلی : 19,838,758
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات