loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 674 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید رضا صادقی و شهاب رمضان به نام با تو میخندم بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید رضا صادقی و شهاب رمضان به نام با تو میخندم - متن و تکست آهنگ با تو میخندم رضا صادقی

آهنگ جديد و بسيار زيباي رضا صادقی و شهاب رمضان  به نام " با تو میخندم  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : با تو میخندم // خواننده : رضا صادقی و شهاب رمضان

ترانه: محمد کاظمی // آهنگ : شهاب رمضان 

تنظیم: فرشاد فارسی // میکس: آرش پاکزاد

پخش آهنگ " با تو میخندم " رضا صادقی و شهاب رمضان



متن (شعر) آهنگ " با تو میخندم " رضا صادقی و شهاب رمضان

وقتی از دور میای دلم می لرزه
حس چشمات به همه دنیا می ارزه
وقتی از دور میای هوایی میشم
خالی از دلتنگی و تنهایی میشم
راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی
با تو به دنیا می خندم تویی امید آینده م
به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
یه عمره منتظر شدم چه خوبه انتظارت
نذار دلی که عاشقه بمونه بی قرارت
تمام زندگی من فدای اون نگاهت
خیره میشم به آسمون به عشق روی ماهت
راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی
با تو به دنیا می خندم تویی امید آینده م
به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم
راحتم کن از تنهایی بگو همیشه اینجایی
از چشم من تو باعث زیبایی این دنیایی
با تو به دنیا می خندم تویی امید آینده م
به عشق تو عاشق شدم فقط به تو دل می بندم
  ♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 6.8 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.5 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 2,257
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,257
  • بازدید ماه : 21,696
  • بازدید سال : 186,736
  • بازدید کلی : 19,841,292
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات