loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 512 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید احسان پایه به نام دوست دارم خب بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید دوست دارم از احسان پایه - متن و تکست آهنگ دوست دارم خب از احسان پایه

یک آهنگ زیبا و جدید از احسان پایه به نام " دوست دارم خب " بهمراه متن (شعر) این آهنگ برای شما آماده شده است. شما میتوانید این آهنگ را ه صورت آنلاین گوش داده و یا آن را با دو کیفیت دریافت کنید.

دوست دارم خب ، به همین سادگی

نام آهنگ : دوست دارم خب // خواننده : احسان پایه

ترانه : مریم اسدی // آهنگ : میلاد باران // تنظیم : شورا

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " دوست دارم خب "


متن (شعر) آهنگ " دوست دارم خب "

گوش کن صدامو واسه تو میخونم
گوش کن به این نامه ی عاشقونم
تو صاحب خاطره های منی
دوست دارم خب ، تو هوای منی
به شوق تو این همه راه اومدم
دلم نمیخواد تورو از دست بدم
دوست دارم خب به همین سادگی
وقتشه که تو هم همین و بگی
دوست دارم خب چرا گوش نمیدی، تو جونی عشقی نفسی امیدی
دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونمو میدم اگه اینو میخوای
دوست دارم خب چرا گوش نمیدی، تو جونی عشقی نفسی امیدی
دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونمو میدم اگه اینو میخوای
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
یه عاشقم ببین چقدر سر به زیر
دوست دارم خب اینو جدی بگیر
به شوق تو خنده روی لبامه
ببین چه آرامشی تو صدامه
دوست دارم خب چرا گوش نمیدی، تو جونی عشقی نفسی امیدی
دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونمو میدم اگه اینو میخوای
دوست دارم خب چرا گوش نمیدی، تو جونی عشقی نفسی امیدی
دوست دارم خب چرا راه نمیای، جونمو میدم اگه اینو میخوای
♫♫♫♫♫♫      ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
A beautiful new song from the Ehsan Payeh called "I Love You So" with text (lyrics) This song is for you. You can listen to the song form online or download it with high quality. I love Well, it's that simple Song Name:I Love You So / / Singer: Ehsan PayehSong: Maryam Asadi / / Song: Milad Baran / / Set: Shora
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 438
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 1,600
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 2,397
  • بازدید ماه : 2,397
  • بازدید سال : 232,260
  • بازدید کلی : 19,886,816
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات